14 Reacties

茅茅n maand geleden

Geen zoon maar dochter ging ook met 10 maanden en eigenlijk hadden we het eerder moeten doen. 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Tassie1980

Geen zoon maar dochter ging ook met 10 maanden en eigenlijk hadden we het e ...
Ik ben er emotioneel niet klaar voor HAHA! Heb dit weekend de plukjes bij z'n oren zelf geknipt, maar mijn knipskills houden daarna al gauw op馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Xaya

Ik ben er emotioneel niet klaar voor HAHA! Heb dit weekend de plukjes bij z ...
Hahaha vind ik al heel dapper! Ik durf dat niet aan hoor 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Ik ga deze vrijdag (op goede vrijdag, hele traditie bij ons in de familie) met hem naar de kapper. Vind het best spannend wel 馃槄 hij is nu 10,5 maand

茅茅n maand geleden

3 maanden (werd toch iets te lang)

茅茅n maand geleden

Reactie op Laura_S1994

Ik ga deze vrijdag (op goede vrijdag, hele traditie bij ons in de familie) ...
Snap ik!!!

茅茅n maand geleden

Met 10 maanden maar t kon ook echt niet meer eigenlijk! Hadden we eerder moeten doen

茅茅n maand geleden

Ons mannetje ging met 3 maanden al voor de eerste keer! Maar had eerder ook al gekund, kon dat emotioneel nog niet aan haha. En afgelopen zaterdag alweer voor de 4e keer (10,5 maanden oud)

茅茅n maand geleden

Ik ben met mijn dochter met 9 maanden heen gegaan, en had eigenlijk veel eerder gemoeten.

茅茅n maand geleden

Wij zijn ook voor de eerste keer geweest met 10 maanden. Heb het ook lang uitgesteld en volgens mijn man moest hij allang. Gelukkig ging het heel goed, wel wat "wurmen", maar hij zat bij mij op schoot. Af en toe hield ik hem vast als het echt moest en verder gewoon zo leuk mogelijk gehouden met zo weinig mogelijk dwang. We willen niet dat hij een negatieve associatie met de kapper ontwikkelt.

茅茅n maand geleden

Hier gaat zijn opa toevallig dit weekend los met zijn kapsel. Het begint nu in zijn oogjes te hangen en hij krijgt een matje 馃檲.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mara21

Hier gaat zijn opa toevallig dit weekend los met zijn kapsel. Het begint nu ...
Dat matje herken ik wel馃槄

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje is ondertussen al 5 x geknipt. Het groeit zo hard. Met 6 maanden al geknipt met z'n krullenbol

23 dagen geleden

Sinds hij een maand of 3 is doe ik het zelf zo om de 3 a 4 weken. Coupe mama haha