17 Reacties

2 jaar geleden

Die zwarte zouden moeten passen volgens mij

2 jaar geleden

Ik ken hem niet maar die 2 grote schroeven lang en kort lijken wel in de gaatjes te passen op de foto? Hoeveel plekken heb je om schroeven in te doen? 5 plekken? Want dan zouden deze wel moeten passen

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik ken hem niet maar die 2 grote schroeven lang en kort lijken wel in de ga ...
Ik heb er 4 aan beide kanten 2. Die zwarte zaten daar inderdaad in met de Newborn frame maar nu draaien ze niet door met de eetstoel set. Ugh begrijp er geen pepernoot van馃く

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Die zwarte zouden moeten passen volgens mij
Die zwarte zaten daar inderdaad in met de Newborn frame maar nu draaien ze niet door met de eetstoel set. Is het de bedoeling dat ik dat gaatje zelf door draai?

2 jaar geleden

Reactie op Momtobe23xy

Die zwarte zaten daar inderdaad in met de Newborn frame maar nu draaien ze ...
Nee

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Nee
Volgens mij moeten er van die zwarte dingetjes bij zitten die je er in moet stoppen

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Volgens mij moeten er van die zwarte dingetjes bij zitten die je er in moet ...
Ik weet het alleen ook niet precies, bij mij zit de grow up set er nog op van de oudste 馃檲 had m niet meer uit elkaar gehaald.. anders even op YouTube een filmpje opzoeken. Je moet ze in elk geval niet zelf doordraaien

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Volgens mij moeten er van die zwarte dingetjes bij zitten die je er in moet ...
Bedoel je deze dingetjes?

2 jaar geleden

Reactie op Momtobe23xy

Bedoel je deze dingetjes?
Die lijken inderdaad bij die schroeven te horen. Waarschijnlijk moeten die op de schroef. Heb je geen handleiding meer? Anders heb je online vast wel een handleiding. Ik kan wel even voor je kunnen als het niet lukt

2 jaar geleden

Heb je die zwarte dingen?

2 jaar geleden

Ik weet niet bij welke stap je bent en alles wat je aan onderdelen hebt?

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Die zwarte dingen bedoel ik idd

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Dit is wat ik heb aan onderdelen

2 jaar geleden

Dat zit er helemaal niet bij jo! Word er niet goed van pff

2 jaar geleden

Reactie op Momtobe23xy

Dit is wat ik heb aan onderdelen
Die 3e van boven moeten ergens anders volgens mij, ik weet niet of je al wel iets in elkaar hebt zitten of nog helemaal niet? Anders zou ik m sowieso weer ff uit elkaar halen voor de zekerheid haha

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Die 3e van boven moeten ergens anders volgens mij, ik weet niet of je al we ...
Ik haal als het moet heel die stoel uit elkaar maar ik mis een onderdeel begrijp ik, dus of het zin heeft馃様

2 jaar geleden

Reactie op Momtobe23xy

Ik haal als het moet heel die stoel uit elkaar maar ik mis een onderdeel be ...
Missch zitten die zwarte dingetjes al ergens in. Die komen er dan niet zomaar uit, dan moet je het echt even goed op zn kop houden en schudden ofzo