Hi,
Iemand ervaring met kiezen en hoelang de pijn duurt? Dochtertje krijgt nu pijnstilling al 5 dagen maar wil dit uiteraard niet constant blijven geven....
Bedankt alvast.
Hier duurt het volledig doorkomen al twee weken. In het begin heeft hij er wel echt last van gehad maar was ook ziek. Nu lijkt hij er helemaal geen last van te hebben.
Je kan ook gel voor doorkomende tanden op het tandvlees smeren. Dat is lokale pijnstilling en dus minder belastend voor het lichaam.
Sowieso niets geven als ze geen last hebben, dat is niet nodig.
Duurt hier ook al zo lang. Een paar weken geleden zag ik bulten, toen witte puntjes en nu sinds 2 dagen zie ik ze langzaam verder doorkomen. Helaas ook 4 tegelijk dus ze heeft er echt veel last van....
Hier ook sinds een week zichtbaar doorkomen met witte puntjes en groei + zure luiers, hiervoor best lang pijn en chagrijnig met fases. Er komen nu 3 kiezen tegelijkertijd door, nog geen enkele keer pijnstilling gegeven 🤷🏼♀️ wel meer troost, nabijheid en geduld 🤪
Hier duurde het ook wel een paar weken. Eerst de bovenste 2 tegelijk en daarna volgde de 2 onderste tegelijk er gelijk achteraan.
Ik heb ook geen pijnstilling gegeven. Hij moest er even doorheen, hoe zielig het ook is.
Veel proberen af te leiden met leuke dingen.
Hier duurt het ook lang. Maand geleden waren de puntjes al door, nu pas zie ik het hele kiesvlak door komen. En dat van 4 kiezen tegelijkertijd.
Wij hebben bijna 2 weken lang pijnstilling gegeven. Was er niet blij mee maar ze had er alleen s nachts last van, en slaap is ook belangrijk. Dus 1 keer per dag kreeg ze de pijnstilling, net voor slapen. Daarna was de lokale pijnstilling op het tandvlees voldoende.
Zo sneu wel