5 Reacties

één maand geleden

Bedankt voor het delen! Ik weet nog niet met welke tekst erbij, maar ik ga dit weer delen met mijn (schoon)ouders. Wij proberen zonder ‘schermtijd’ of met een gezamenlijke film de week af te sluiten, maar daar zijn onze ouders het niet mee eens. ‘Kijk toch hoe rustig ze ervan wordt’, ‘nee joh, nog helemaal niet zo lang; maar een uurtje’ of ‘maar ze leert er wel Engels van hoor’ zijn dan de argumenten die we terug krijgen.. vervolgens heb ik een probleem met het naar bed brengen. Ik vind het allemaal maar lastig.

één maand geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Bedankt voor het delen! Ik weet nog niet met welke tekst erbij, maar ik ga ...
Wat lastig.. missch kun je het gewoon luchtig brengen, dat je het toevallig op tv zag en dat het goed wordt weergegeven wat de effecten van schermpjes zijn ofzo 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Hier staat ie online https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/zombies-achter-het-scherm-impact-schermtijd-op-jonge-kinderen

één maand geleden

Arjen Lubach heeft er inmiddels ook een item over gemaakt bij de Avondshow. @jaelysa: Ik deel dat soort dingen in het voorbij gaan, van, dit zag ik op tv, echt heel interessant, wist je dat..., en dan hopen dat het aanslaat.

één maand geleden

Nou vond het heel interessant. Wist echt niet hoe ver dat gaat, vind ik in Lubach wel mooi uitgelegd. Ze krijgt hier max , 5 a 10 min schermtijd max omdat ze zelf de afstandsbediening opzoekt. Dat is ook even leuk en daarna is het ook klaar. Toch maar gewoon Nijntje, kikker en tiktak. Vindt ze ook allemaal prima dus waarom ook anders:).