13 Reacties
2 jaar geleden
mijn baby kan trouwens nog niet uit zichzelf zitten, als ik hem op zijn billen zet blijft hij wel stabiel zitten
2 jaar geleden
Wij hebben voor beide kinderen een stoel van de ikea plus verkleiner. Een stokke stoel past bij ons niet goed aan tafel en heeft bij ons geen eigen plateau. Plus deze kunnen we gemakkelijk overal mee naar toe nemen. Onze jongste kan er met de verkleiner nu kort inzitten
2 jaar geleden
Wij hebben een stokke stoel en vanaf 7 maanden zit ons zoontje hier in, hij werd te groot voor de baby set. Het heeft hem juist heel erg geholpen om zelfstandig te zitten, ging na een week al zoveel beter (wel met verkleiner en een kussentje om hem stevig te laten zitten in het begin)
2 jaar geleden
Onze dochter valt nog regelmatig om als ze op de grond zit, maar in een kinderstoel gaat dat al goed. In het begin vonden we ze stabieler in de ikea stoel bij mijn schoonouders dan onze tripp trapp thuis, daar ging ze naar voor hangen. Maar heeft niet zo lang geduurd en nu zit ze hier ook prima. Zolang ze er niet te lang in zitten, kan dat volgens mij geen kwaad, ook al kunnen ze nog niet zelfstandig zitten.
2 jaar geleden
Wij hebben de stokke stoel, maar kan ze nog niet zo lekker in zitten. Op vakantie hadden ze de IKEA stoel en die was perfect voor haar. Deze dus tijdelijk aangeschaft want is niet duur en perfect nu.
2 jaar geleden
Ik heb de Maxi-Cosi Minla. Kan plat en daar ligt hij al sinds geboorte in als wij aan tafel zitten zonder extra benodigdheden.
Mijn zoon zit al sinds rond de 4 maanden rechtop er in. Nu met 8 maanden kan hij niet zelf van liggen naar zitten maar zit al sinds +- 6 maanden heel stevig zelf zonder steun en kan prima in de stoel zitten.
Ik denk dat zodra ze stevig zelf zitten al in een stoel kunnen. Niet zozeer pas wanneer ze zelf van liggen naar zitten kunnen. Anders kan je nooit met hapjes beginnen, daar moeten ze immers goed rechtop voor zitten!
2 jaar geleden
Wij hebben stokke stoel, maar daar wiebelt hij alle kanten in. Moeten werken met handdoeken. Nu een IKEA stoel geleend en daar kan hij heel goed in zitten. De randen er om heen geeft hem stevigheid. Wel grappig Stokke alles bij elkaar kost zo’n 400,- en de IKEA 15, of 20,- ofzo. 😄 maar ja straks is Stokke handig. Kan lekker lang mee.
2 jaar geleden
Wij hebben haar in de Tripp Trapp gezet met 6 maanden. 3x handdoeken nodig gehad voor stevigheid en door die stoel hield ze zo snel balans dat het niet meer nodig is. Ze kan sinds een tijdje zelfstandig zitten maar zodra ze stevig gewoon kan zitten kan je de baby er wel in zetten hoor.
2 jaar geleden
Ik had de kinderkraft aangeschaft maar ben er helemaal niet blij mee ik kreeg moeilijk mn kleine erin zelfs blauwe knie aan over gehouden 3 x geprobeerd nou ben ik gewoon naar de IKEA gegaan en heb ik daar de wel bekende witte stoel gehaald met opblaasbare kussentje hè-le-maal tevreden ermee
2 jaar geleden
Wij hebben een houten hauck stoel. Eerst gebruikt met wippertje erop maar sinds hij 7 maanden is zit hij stabiel los. Dus nu recht in de stoel met blad ervoor. Onze oudste van 3 vind het ook een fijne stoel.
Ikea stoel is ook fijn(sowieso als reserve. Enige nadeel je valt snel over de poten. Voor voetsteun kan je evt een elastiek of iets spannen.