15 Reacties

2 maanden geleden

Ja wij hebben de kinderen ook met gezicht naar ons gericht. Vind het gezelliger en fijn dat ik ze ook kan zien!

2 maanden geleden

Ja ik ook! Vind het veel gezelliger zo en heb het idee dat m鈥檔 zoontje het ook leuk vindt.

2 maanden geleden

Wij zijn puur praktisch overgestapt op de buggy, en die kan alleen face forward. De kinderwagen was gewoon een te grote sta in de weg in ons kleine huis. Maar vind t zelf ook veel minder gezellig. Kies zelf al snel voor de draagzak daarom, dan heb ik meer contact tijdens t wandelen

2 maanden geleden

Ik doe het vaak naar mij toe als hij een broodje eet en in de winkel, want gezelliger. Maar als ik echt ga wandelen doe ik hem van mij af want dan kan hij meer zien!

2 maanden geleden

Hier ook hoor.... andrrs zo ongezellig voor mijzelf en heb het idee dat zoontje het ook fijner vind, kan hij tenminste hele tijd "kletsen" want dat doet hij nogal graag 馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Fixs

Hier ook hoor.... andrrs zo ongezellig voor mijzelf en heb het idee dat zoo ...
Ja vooral dat kletsen馃ぃ

2 maanden geleden

Wij zijn een paar maand geleden omgedraaid, maar ik vind het zelf heel jammer. Vond het inderdaad een stuk gezelliger om lekker veel contact te hebben. Kind kijkt echter liever van zich af om hondjes te spotten, dan dat ze de hele tijd met mij moet praten 馃槀

2 maanden geleden

Wij hebben de kinderwagen al 3 maanden geleden verkocht 馃 gebruiken alleen nog maar de buggy

茅茅n maand geleden

Jaa wij doen ook nog naar ons toe! Tenzij het heel interessant is wat voor haar gebeurt dan draaien we m even om. Maar merk dat vooruit veel meer prikkels geeft dan achteruit bij ons

茅茅n maand geleden

Ik heb mijn dochter ook het liefst naar me toe. Is zoveel gezelliger! Plus vind het fijn om te kunnen zien wat er gebeurt als ze bv een zakje fruit of koekje eet. Ook zie ik het dan sneller als ze haar knuffel op de grond gooit.

茅茅n maand geleden

Onze dochter zit al maanden lekker in de buggy of ze loopt lekker zelf. Het is geen baby meer, haha

茅茅n maand geleden

Reactie op Meisjespapa

Onze dochter zit al maanden lekker in de buggy of ze loopt lekker zelf. Het ...
Ik denk niet dat wanneer het kindje naar je toe zit het automatisch nog als baby wordt gezien of dat dat enkel voor baby's is. Sommige kinderen en/of ouders hebben gewoon een voorkeur. Alles is prima ;)

茅茅n maand geleden

Ow jaa dat herken ik. Ons zoontje is bijna 1,5 en echt ik vind het zo saai als hij met z鈥檔 gezicht van mij af zit maar zelf vind hij het wel heel leuk! Ik wissel het af. Als ik weet dat hij al een beetje moe is maar ik moet een boodschap halen dan doe ik hem weleens m鈥檔 z鈥檔 gezicht naar mij. Of sws als ik naar de supermarkt ga met z鈥檔 gezicht naar mij toe (de winkelkarretje zit je kindje ook naar je toe) maar als ik een rondje ga lopen even langs de eendjes enzo dan zit hij met z鈥檔 rug naar mij toe

茅茅n maand geleden

Reactie op Xaya

Ik denk niet dat wanneer het kindje naar je toe zit het automatisch nog als ...
Oke, herken dat gevoel dan niet. Wat jullie ervaren. Ik was blij dat die fase voorbij was en kon niet wachten om hem naar zolder te brengen

茅茅n maand geleden

Reactie op Meisjespapa

Oke, herken dat gevoel dan niet. Wat jullie ervaren. Ik was blij dat die fa ...
Onze dochter is slechthorend en heeft veel oog/gezichtscontact nodig ivm gebaren. Sommige kindjes zijn ook sneller overprikkeld met het gezichtje naar voren en ook in de autostoel wordt naar achteren nog best lang aangeraden. Denk dat het niet perse een (baby) fase is maar gewoon ieders persoonlijke voorkeur馃檭