12 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben over gegaan omdat het nogal een groot ding is, er zit een ombouw ding op hoor maar die wagen is zo zwaar en veel groter. Heb nu een kinderkraft buggy die is top, licht gewicht, grote zonnekap met UV bescherming en vouw zich zelf in. Scheelt een boel ruimte! Ook geen duur ding €140 was die. Heb er los een universele voetenzak bij gehaald en regenkap. Hij is alleen niet geschikt voor het bos, echt meer een gewoon stads ding. Als we naar het bos gaan pak ik wel de andere die heeft grote stevige wielen.

8 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik ben over gegaan omdat het nogal een groot ding is, er zit een ombouw din ...
https://www.mamaloes.nl/kinderkraft-apino-compact-grey-wandelwagen-ksapin00gry0000/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwYSwBhDcARIsAOyL0fjl7Rg2FBevR6ed7ylN___7H9eGD5E7mR5YIApmWfs2WM5qEUjbwIkaAhZREALw_wcB Deze is t

8 maanden geleden

Ik heb de easywalker Jackey2 (xl) getest en vond die echt geweldig! Voor mij was hij alleen veel te hoog, maar als jullie dus vrij lang zijn zou ik die optie zeker overwegen. Maar goed, je moet vooral even kijken naar wat jullie eisen zijn. Er zijn best wat hoge buggy's te vinden! Ik zou vooral eventjes gaan testen in een winkel, wij kwamen bij een heel andere uit dan ik op het oog had 😊

8 maanden geleden

Ik heb deze en deze rijdt heel ook niet zo duur vind ik persoonlijk en klapt zoo makkelijk dicht ook mooi uitstraling zoontje vind het ook super https://www.babypark.nl/abc-design-ping-two-trekking-buggy.html

8 maanden geleden

Reactie op Deliciaa

Ik heb deze en deze rijdt heel ook niet zo duur vind ik persoonlijk en klap ...
Oh ja deze heeft ook kinderwagen wielen dus rijdt fijner dan die kleine wielen die je meestal ziet op buggys

8 maanden geleden

Wij hebben de thule spring, heel blij mee. Overigens nog niet in gebruik voor de baby, maar we hadden 'm al voor onze oudste

8 maanden geleden

Thule spring echt top!

8 maanden geleden

Easywalker jacky 2 xl ! 🙏

8 maanden geleden

Easywalker Miley 2 🙏🏽

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Easywalker Miley 2 🙏🏽
Hoi! Zou je zeggen dat je met de Miley2 ook lekker loopt op klinkerstraatjes (denk oude stadjes op vakantie etc) en door het bos?

7 maanden geleden

Reactie op dvbh

Hoi! Zou je zeggen dat je met de Miley2 ook lekker loopt op klinkerstraatje ...
Ja 100%, alleen niet op het strand want dat is drama.. de wieltjes zijn daar niet voor gemaakt. Verder ben ik enorm tevreden. Ook tijdens reizen (in-/uitklappen met 1 hand), lichtgewicht. Het verstellen van de rug en been steunen.. echt mega chill!

7 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Ja 100%, alleen niet op het strand want dat is drama.. de wieltjes zijn daa ...
Wat top! Dank je wel voor je snelle reactie 🙏🏻😃