17 Reacties

9 maanden geleden

de enige reden waarom wij een buggy gaan kopen is omdat onze wandelwagen niet inklapbaar is met alles erop (oud model haha) dus als die van jou dat wel is zou ik persoonlijk je kinderwagen blijven gebruiken. en als ze dan nog wat ouder zijn gewoon een goedkope buggy kopen eventueel

9 maanden geleden

Reactie op -Elvira

de enige reden waarom wij een buggy gaan kopen is omdat onze wandelwagen ni ...
Ik vind hem zo zwaar in en uit die auto 🙈 mijn auto is niet zo groot dus hele kofferbak ook vol 🤣 heb eigenlijk niet geprobeerd of het met zitting in te klappen is 😳 we halen hem er steeds af 😂 eerste keer ouders 🙈

9 maanden geleden

Ik vind de Joolz buggy echt fantastisch, wij hebben ook de kinderwagen van Joolz en vind het echt een fijn ding erbij. In mijn kleine auto past hij perfect, heel licht en makkelijk mee te nemen in het vliegtuig. Vooral voor snel in en uit willen laden voor een snel boodschapje is de buggy erg fijn. Voor een lange wandeling vind ik de kinderwagen beter

9 maanden geleden

Reactie op MarNewMom

Ik vind de Joolz buggy echt fantastisch, wij hebben ook de kinderwagen van ...
De Nuna klapt nog wel eens tegen mijn autoruit. Zal ik dat niet hebben met de joolz buggy? Thanks voor je reactie!

9 maanden geleden

Nu mijn derde kindje en bij de eerste twee geen buggy gebruikt, kinderwagen voldoet voor ons gewoon. Nu bij de derde gaan we ook geen buggy aanschaffen, voor ons zonde geld want het zitje van de kinderwagen is groot genoeg 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Charelle91

Nu mijn derde kindje en bij de eerste twee geen buggy gebruikt, kinderwagen ...
Dat vind mijn vriend dus ook 🤭 het gaat mij vooral om het ongemak van gewicht en in en uit laden in auto

9 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Dat vind mijn vriend dus ook 🤭 het gaat mij vooral om het ongemak van gewi ...
Het is inderdaad een wat lomper gewicht met de auto in- en uit tillen maar dat is voor mij persoonlijk wel te overzien

9 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

De Nuna klapt nog wel eens tegen mijn autoruit. Zal ik dat niet hebben met ...
Het is echt een heeel klein pakketje, ik heb een fiat 500 met een mini achterbak en daar past tie zelfs plat in. Je kunt op de site van Joolz precies zien hoe klein hij is.

9 maanden geleden

Reactie op MarNewMom

Het is echt een heeel klein pakketje, ik heb een fiat 500 met een mini acht ...
Ik vind dat aan de hand van de foto toch moeilijk te zeggen, dus super dat je aangeeft dat het een klein pakketje is!

9 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Ik vind dat aan de hand van de foto toch moeilijk te zeggen, dus super dat ...
Anders zeker even langs gaan bij een babypark oid, daar kun je het gelijk even uittesten

9 maanden geleden

Reactie op MarNewMom

Anders zeker even langs gaan bij een babypark oid, daar kun je het gelijk e ...
Thanks ik wou idd naar babydump alleen die heeft hem niet op voorraad 🫣 wel de beste prijs ☺️

9 maanden geleden

Wij hebben de Nuna wagen en hebben voor onze vakantie vorig jaar de Joolz buggy overwogen (maar vonden het toch te duur). De joolz is echt vele malen kleiner dan de Nuna en heel veel lichter. Dus als je het bedrag geen issue vindt, kan het een goede oplossing voor je zijn. Overigens is het niet normaal dat de Nuna openklapt tegen je autoruit, heeft ie geen vergrendeling meer die hem dichthoudt? Wij hebben een lage auto dus halen altijd het zitje van het onderstel, maar het onderstel kan gewoon vergrendeld

9 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Thanks ik wou idd naar babydump alleen die heeft hem niet op voorraad 🫣 we ...
Babypark heeft laagste prijs garantie! Als je kan aantonen dat je het ergens goedkoper kan krijgen geven ze het voor die prijs😊

9 maanden geleden

Reactie op monn

Babypark heeft laagste prijs garantie! Als je kan aantonen dat je het ergen ...
Zie dat hij daar idd goedkoper is maar ook allemaal niet op voorraad 😫

9 maanden geleden

Reactie op monn

Babypark heeft laagste prijs garantie! Als je kan aantonen dat je het ergen ...
Ownee stuk duurder..

9 maanden geleden

Reactie op runningmom

Wij hebben de Nuna wagen en hebben voor onze vakantie vorig jaar de Joolz b ...
Hij klapt niet open hoor, maar weinig plek in achterbak dus beweegt tegen het raam 🫣

9 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

De Nuna klapt nog wel eens tegen mijn autoruit. Zal ik dat niet hebben met ...
De nuna heeft een vergrendeling zitten. Zo’n zwart hendeltje. Dan blijft die als het goed is dichtgeklapt. Ik heb trouwens allebei. De Joolz buggy heb ik ook sinds kort. De Nuna pak ik om te wandelen en de Joolz als ik met de auto weg ga. De joolz is namelijk enorm licht en een klein pakketje.