10 Reacties
9 maanden geleden
Hier ook vannacht een drama! Ze was heel actief in haar slaap aan het bewegen en daar schrok ze af en toe wakker van. Dan rolde ze om van zij naar zij en uiteindelijk op haar buik. Op haar buik duwde ze zichzelf telkens omhoog en dan lukte het haar niet om zelf weer om te rollen naar haar rug. Resulteerde uiteindelijk in een gefrustreerde baby + ze werd ineens midden in de nacht ook nog is ziek 😭
Ik heb haar uiteindelijk in de draagzak gedragen en zelf sliep ik pas van 06:45 tot 07:30 💀
9 maanden geleden
Wij hebben hier twee weken van die rare nachten gehad. Nu gaat het weer goed met onze zoon. Behalve dat hij 6.00u nu een mooie tijd vindt om wakker te worden. Maar daar teken je voor als je slecht slaapt. 😅
9 maanden geleden
ik zie nu dit topic pas, maar het was hier ook vrijdag op zaterdagnacht zo! normaal wordt ze snachts wel wakker voor een voeding, maar dan valt ze meteen daarna in slaap. nu ging ze ineens allemaal brabbelen enzo, heeeele verhalen hahaha alsof ze echt probeerde te praten. vond het ergens wel grappig, maar ook weer niet. duurde van half 3 tot half 5 ofzo?
vannacht begon ze ook even allemaal te brabbelen, maar kort daarna viel ze gelukkig wel gewoon in slaap.