11 Reacties

2 jaar geleden

Ja en mijn zoontje sabbelt ook nog op zijn knuistjes.. gewoon regelmatig lekker wassen

2 jaar geleden

Ja hier ook!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Jep mega vervelend 😣

2 jaar geleden

Was bij mij ook maar ik denk dat t komt van het sabbelen op haar vuistjes icm moedermelk drinken.. moedermelk plakt onwijs merkte ik🤣😅

2 jaar geleden

Ja hoor, hier ook. Lekker zweten in die knuistjes.

2 jaar geleden

Ja hier ook, zijn voeten ook🤣

2 jaar geleden

Ja vreselijk! Ze houdt graag dingen in haar vuistjes vast dus probeer nu regelmatig een hydrofiele doek in haar handen te krijgen zodat het iets minder kapot gaat. Bij haar ging het in ieder geval al wat kapot en werd rood. Het lijkt wel een klein beetje te helpen. En verder wat talkpoeder ertussen proberen te krijgen

2 jaar geleden

Ik snapte al niet goed waarom er de laatste dagen vuil tussen haar handjes kwam te zitten. Dat is dan niet alleen bij mij.

2 jaar geleden

Dit viel ons ook op de afgelopen dagen ik probeer het een paar keer per dag met een billendoekje of nat washandje schoon te maken. Hij sabbelt ook veel op zijn vuistjes dat het plakkerig maakt

2 jaar geleden

Fijn die herkenning! Maar idd maar wat vaker de handjes (en voetjes) wassen dan maar... Krijg dr nagels wel alleen maar schoon als ze in bad gaat helaas
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Fijn die herkenning! Maar idd maar wat vaker de handjes (en voetjes) wassen ...
Yes hier ook. Ik vijl haar nageltjes regelmatig dan blijft er minder vuil hangen heb ik gemerkt!