7 Reacties
2 jaar geleden
Heyy, hier de laatste dagen toevallig ook hoor met volledig bv en Rapley groente- en fruithapjes. Af en toe dan ineens een hele volle luier en af en toe hele kleine beetjes. Denkt dat het ligt aan wat hij gegeten heeft met hapjes. Soms is het dan even meer opgestopt heb ik het idee, omdat we zonder hapjes echt mega veel poepluiers hebben. En soms is het kramp en dan komt er ineens heel veel (waterig of groen). Tis echt heel divers 🤪
2 jaar geleden
Ik geef ook BV en had ook een verandering gemerkt bij dochter: zij poepte enkele dagen niet op natte scheetjes na (wat afwijkend voor haar was en eindigde in eenmalige buikkrampen/ enorme winderigheid bij KDV), zij maakt ontzettend veel geluid daarbij (soms voor niks) en haar poep is opeens echt gaan stinken.
Overigens lijkt zij totaal geen last hiervan te hebben. Na week of twee poept ze weer dagelijks - geluiden en stank blijven, maar zij is nu ook verkouden.
Wellicht iets ivm rijping/ verandering in darmen rond 5/6 mnd, zo had ik het voor mijzelf verklaard iig 😅
Kortom herkenbaar, zelfs voordat zij aan Rapley is begonnen en uitsluitend met BV 🙂
2 jaar geleden
Fijn dat jullie het herkennen. Dan zal het er wel bij horen. Missch idd door het rijpen van de darmpjes 🤷🏼♀️
Ze lijkt er zelf ook niet echt last van te hebben. Zie haar soms wel echt persen, maar verder niet echt krampjes ofzo (wat ze eerder juist wel had, ook bij alleen scheetjes bijvoorbeeld)
2 jaar geleden
Hier ook hoor alleen ik geef geen bv hij krijgt neocate Vwg koemelk allergie
2 jaar geleden
Hier was dat ook een tijdje (een week of 2, geloof ik) en vlak daarna ging ze "echt" poepen, dus niet meer van die gele borstvoedingssmurrie. Zelfs al at ze nog niet echt veel vast voedsel. Ik denk dat het te maken heeft met de rijping van de darmen. In elk geval had ze er geen last van en op de opvang zeiden ze er ook niks over. Als het iets afwijkends was geweest, hadden ze dat wel gedaan.
2 jaar geleden
Hier een paar weken geleden ook, ik dacht gluten allergie. Het was zó vaak, soms wel 10x per dag. Nu is er niks meer aan de hand. Zal er bij horen denk ik 🙈