1058 Reacties

één jaar geleden

Super leuk, ik volg. Ik ben 5-5-2023 uitgerekend van ons 1e kindje. Vrijdag 12 weken, dan gaan we al naar het tweede trimester 🥹 eerste trimester heel makkelijk doorgekomen, ik ben nooit misselijk geweest of iets dergelijks alleen erg moe. Dit maakte me soms wel eens onzeker, maar na twee goede echo’s heb ik er volle vertrouwen in. Vandaag bloed geprikt voor de nipt, dat vind ik nog wel een spannend stukje. Familie en vrienden die dichtbij staan die weten het al. Na de nipt uitslag wil ik het “online” bekend maken.

één jaar geleden

Super leuk. Hier 1 mei uitgerekend van mijn 4de kindje🥰 Klachten gaan redelijk op misselijkheid na. Vandaag was echt een bleh dag. Veel dingen smaken me absoluut niet meer wat ik normaal zo lekker vind. Mijn jongens van 11 en 13 weten het al. Mijn dochtertje snapt het nog niet aangezien ze zondag 1 word dus die is nog te jong 😁. Paar goede vrienden plus de ouders weten het. Zondag op de verjaardag vertellen we de rest die die dag komen. Zetten niets op sociaal media zoals fb of insta iets dergelijks.

één jaar geleden

Ik klets graag mee 🙋‍♀️ uitgerekend 2 mei, volgende maandag termijnecho en NIPT. Er was jammer genoeg niet eerder plaats bij de gyn... De klachten hier gaan wel nog niet zo goed. Bij mijn eerste niet misselijk geweest. Deze keer wel. Ik sukkel ook met zware vermoeidheid wegens slecht slapen (stress en hormonen) waardoor ik nu ook even thuis zit. 😞 Ik heb wel goeie hoop nu dat 2e trimester begonnen is. 😅

één jaar geleden

Reactie op Sandy1986

Super leuk. Hier 1 mei uitgerekend van mijn 4de kindje🥰 Klachten gaan rede ...
Dit heb ik ook. 🤢 Dan kan je zo'n zin hebben in iets... 1 hap en bah, zin over hoor. 😬 Ik hoop dat dit snel over is voor ons beiden. 😅

één jaar geleden

Leuk, een groepje met allemaal mama’s uit dezelfde week!! Ik ben 2 mei uitgerekend. Ben heel erg benieuwd of het een verjaardagscadeau gaat worden, 10 mei jarig haha! Ik word gek van de slapeloosheid icm de vermoeidheid, verder totaal geen klagen! Gisteren de NIPT laten afnemen. Onze families en vrienden weten het nu. Denk dat ik het mijn leerlingen over een paar weken vertel, zodra je een buikje begint te zien. Die weten nu nog van niks.

één jaar geleden

Leuk! 2 mei uitgerekend van 2de kindje. Mijn dochter begrijpt het nog niet dat zij zus zal worden want zij is pas 7 maanden. Klachten van vermoeidheid en misselijkheid beginnen af te nemen! En die buik groeit veeeeel harder dan de eerste keer! Familie en vrienden weten het al, werk pas na de uitslag van de Nipt die maandag pas geprikt is.. weer een belangrijke mijlpaal!

één jaar geleden

2 mei uitgerekend! Kan het niet echt meer voor me houden dus ik heb t aan best wat mensen verteld nu 😊. Nog steeds wel spannend maar ja, je begint het ook al een beetje te zien!

één jaar geleden

Ik ben 7 mei uitgerekend, eerste kindje. Wij hebben ervoor gekozen om het al vroeg te vertellen aan enkele vrienden en familieleden omdat het wat onverwacht was en we behoefte hadden om erover te praten. Inmiddels 11 weken en nu beginnen we het aan de anderen om ons heen te vertellen. Moet ook wel want je begint het echt te zien. Klachten zijn hier heel wisselend. Vorige week dacht ik dat ik er vanaf was en toen kwam het dubbel terug. Misselijkheid vooral in de avond en erg moe maar al met al niet te klagen denk ik. Maandag staat de nipt gepland en moet zeggen dat ik het toch steeds spannend vind, die onderzoeken allemaal. Dan word je weer even gerustgesteld door een goede echo en dan staat het volgende onderzoek op de planning.

één jaar geleden

Hi! Ik ben 4-5-2023 uitgerekend, ondanks dat het gek klinkt ga ik hopen dat het 3 of 5 wordt😅 I Ik heb qua klachten al wel aardig wat misselijkheid moeten doorstaan, dat zakt al wel af, maar de enorme vermoeidheid blijft. Ik heb het al aardig wat mensen verteld☺️

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben van 6 mei naar 3 mei gezet op de laatste echo 😊 Dus vandaag alweer 12 weken zwanger! Iedereen in onze naaste omgeving weet het al, omdat we met 8 weken ook al een mooie echo hebben gehad. Ik heb nog niet echt een buikje, maar ik ben wel op zoek naar positiebroeken die lekker zitten, aangezien ik nog maar 1 normale broek pas 😅 Verder wat wisselende klachten zoals misselijk gevoel en veel slapen.

één jaar geleden

Hoihoi. Hier de 2e zwangerschap en zwanger van ons 2e en 3e kindje. We verwachten een twee-eiige tweeling en zijn uitgerekend voor 7 mei. Al gaan we zekerr mei niet halen (mag wel hier blijven toch dames😇😉) We hebben het rond 7 weken al aan de ouders verteld (en mijn werk) omdat we die regelmatig zien en ik heel misselijk was (en ben)en je oprecht al een buikje zag. Vrijdag een goede termijnecho gehad en gister de nipt geprikt. Vanaf vrijdag zijn we het langzaam aan mensen gaan vertellen die we tussentijds hebben gezien ook omdat mijn buik inmiddels de omvang heeft die ik bij mijn 1e zwangerschap pas na 20 weken had🙈)

één jaar geleden

Reactie op berryberry

Hoi allemaal! Ik ben van 6 mei naar 3 mei gezet op de laatste echo 😊 Dus v ...
Heb laatst een positiebroek van only gekocht, zit super lekker!. Heb er uit mijn vorige zwangerschap 1 van h&m en die zit ook lekker.

één jaar geleden

Hi! Wij zijn 5 mei uitgerekend. 🥰 gisteren termijn echo gehad en alles was goed bewoog lekker en hartslag had een goed tempo 😊 mijn klachten nemen nu al 2 weken heel langzaam af. Van 24/7 spugen en misselijk naar alleen misselijk in de avond en als ik te veel doe/moe ben. En pfoe moe ben ik nog steeds. 😅 en tja m’n stoelgang 🙄 toen ik niks kon eten was het niks natuurlijk maar nu moet het weer wat doen. Dit levert me wel de nodige zware buikpijn op. En gelukkig kan ik het onderscheiden tussen darmen pijn en zeg maar buikpijn. Maar soms is dit wel verwarrend en beetje eng 🙈

één jaar geleden

Ik ben 4 mei uitgerekend van ons 2e kindje. Ons zoontje is geboren op 14 mei 2022. Heb dus straks 2 kindjes onder de 1 jaar 🤣

één jaar geleden

Jaa leuk! Ik ben 6 mei uitgerekend van ons 2e kindje. Afgelopen maandag een goeie termijn echo gehad en nu langzaam aan mensen vertellen 😃 Ik kon volgende week maandag pas de nipt laten prikken dus dat duurt nog wel even 😩 Ondertussen beginnen de broeken wel wat straks te zitten, zeker in de avond dus binnen kort maar even winkelen!

één jaar geleden

Leukk! Ik ben 1 mei uitgerekend van onze tweede ❤️ Gisteren een goede termijnecho gehad, zo bijzonder om het hartje al te horen! Mijn ouders en schoonouders weten het al wel, dus nu langzaam aan anderen vertellen 🤍 Vorige week heb ik bloed laten prikken voor de nipt, dus ben benieuwd!

één jaar geleden

Hoi, wat leuk. Onze datum is 8 mei. Af en toe s avonds misselijk maar vooral heel moe. Loop al 1.5 week met zwangerschap broek. Hier is wel wat spanning. Mijn schildklier waarde waren voor zwangerschap al niet goed. Nu zijn ze weer verhoogd. Gynaecoloog zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Maar na een miskraam vorig jaar en al 4 jaar een kinderwens is dit lastig los te laten. Hopelijk hoor ik deze week meer. De echo afgelopen maandag met 11 weken was gelukkig goed.

één jaar geleden

Hi, ik ben 7 mei uitgerekend van mijn derde kindje. Ik ben echt ontzettend misselijk en moe geweest en nog steeds. Maar merk dat er nu af en toe ook goede dagen tussen zitten. Dus heel blij mee. De nipt heb ik gister laten prikken, dat vind ik nog wel spannend. Na een goede uitslag en goede 13 weken echo vertellen wij het werken + de rest. Onze ouders en broers/zussen weten het al!

één jaar geleden

Hier 1 mei (1ste kindje) 🙋🏻‍♀️ Vandaag termijnecho en NIPT. Best spannend allemaal 🙈

één jaar geleden

Reactie op Sharon_271

Hier 1 mei (1ste kindje) 🙋🏻‍♀️ Vandaag termijnecho en NIPT. Best spannend ...
Ik ben ook 1 mei uitgerekend 🤗 en had vandaag ook de NIPT test.