1223 Reacties

één jaar geleden

Oh wow deel 5 alweer 🤭

één jaar geleden

En de meeste kindjes zijn nu denk ik ongeveer 5 maanden 🥰

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ja Nora was vrijdag precies 5 maanden 😍

één jaar geleden

Nora is de laatste paar nachten wat onrustig aan het slapen, geluiden maken in haar slaap, zacht jengelen/huilen in haar slaap. Heb het idee dat ze dan gewoon aan het dromen is want ze wordt niet wakker en het duurt echt nog geen minuut en dan is ze weer stil. 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Nora is de laatste paar nachten wat onrustig aan het slapen, geluiden maken ...
Hier ook! Ik pak automatisch m’n haarelastiek om op te staan en haar te voeden. Is ze alweer in slaap gevallen

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Vandaag is ons meisje precies 5 maanden 🥰 het gaat zo snel!

één jaar geleden

Hey dames ❤️. Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben geweest, ik heb aan beide armen Carpal Tunnel waardoor ik best wel zware dagen heb. Hoe is het met iedereen? ik lees al heel wat mijlpalen 😍 vind het echt oprecht heel leuk om dit allemaal van jullie te lezen, ook omdat we er vanaf het begin al samen over hebben en in staan! Top moeders zijn jullie 💕.

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ilyas is 5 maanden en 6 dagen 🥹

één jaar geleden

Reactie op dimple

Hey dames ❤️. Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben geweest, ik heb ...
Oh jeetje aan beide armen ook nog😔 Kun je daar iets aan doen eigenlijk? Hier gaat het hartstikke goed! Ik merk dat de laatste week Nora ineens flinke stappen maakt. Ze rolt terug van buik naar rug (als ze zin heeft, als mama filmt dan niet😂) Ook kletst ze er op los, hele verhalen vertelt ze en dan vooral de 'baabaa' klank komt heel veel voorbij. Je hoort de klanken nu echt ipv alleen het brabbelen wat ze eerst deed waar je niet echt klanken uit kon halen. Ook als we tegen haar zingen dan probeert ze mee te zingen, haar mondje beweegt dan maar er komt geen geluid uit, alsof ze ons nadoet. Als we hetzelfde woord vaak zeggen, bijv 'papa' dan gaat ze ons ook echt nadoen met haar mond, maar ze maakt dan geen geluid😂 Ze houdt vaak haar eigen fles vast en drink nu van de een op de andere dag ineens 240cc bijna bij elke fles. Fruit en groente eet ze ineens veel meer, alsof ze er nu ineens veel meer geinteresseerd in is dan eerst. Ook hoeven we haar eigenlijk nooit meer te boeren, ze boert of niet of uit zichzelf, dit is al een hele tijd maar viel me gister ineens op dat we dat niet doen en de hydrofiele doeken niet meer zo nodig zijn😂. Slapen gaat ook nogsteeds goed, we merken wel heel goed als ze overdag weinig slaapt omdat we op pad zijn bijv dat ze dan de volgende ochtend vroeger wakker is, maar als dat het ergste is mogen we zeker niet klagen🤭. En de dutjes overdag worden korter, ze slaapt niet meer van fles tot fles maar maakt toch nog goede dutjes van 1,5 tot soms 2,5 uur. Zo zie je echt dat ze geen echte newborn meer is. Dus we zien zoveel ontwikkelingen ineens afgelopen week 😍 Zo ontzettend verliefd op haar😭🥰

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Oh jeetje aan beide armen ook nog😔 Kun je daar iets aan doen eigenlijk? H ...
Oh wow lang verhaal sorry. Hoe is het met Ilyas? 🤗

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Weet je wat me opvalt aan dit bericht? Hoeveel je bent gegroeid als persoon en hoe zeker je nu overkomt 😍 Ik kan me nog goed herinneren hoe onzeker je was! Wat mooi om de ontwikkelingen te zien van onze baby’s maar óók van onszelf 🥰

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Helemaal geen probleem, ik hou van lange berichten ❤️. Ja, ik moet een brace dragen aan beide armen elke nacht. Als het binnen 6 weken niet over is moet ik helaas geopareerd worden wat ik totaal niet wil aangezien ik ook op de kleine moet letten. Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! De mijlpalen zijn echt herkenbaar, het rollen, het brabbelen, hapjes eten alles eigenlijk. En hoe is het met jou? Vind je het werk/mama leven te doen? Met ilyas gaat het goed, zoals ik zei, alle ontwikkelingen zijn zo herkenbaar. Ik ben zo gelukkig met hem en zo trots op hem! ❤️

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Weet je wat me opvalt aan dit bericht? Hoeveel je bent gegroeid als persoon ...
Ik had precies hetzelfde!!! Haha vond het ook heel opvallend ♥️ supermooi om te zien!

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Weet je wat me opvalt aan dit bericht? Hoeveel je bent gegroeid als persoon ...
Wat een lief bericht 🥹🥰🤗 Voel me inderdaad totaal niet meer zoals in het begin, voel me sterk en zelfverzekerd in mijn rol als moeder, luister echt naar mijn moeder gevoel, ondanks dat ik af en toe nog wel advies vraag, luister ik uiteindelijk altijd naar mijn eigen gevoel en kijk ik naar wat het beste is voor Nora💜

één jaar geleden

Reactie op dimple

Helemaal geen probleem, ik hou van lange berichten ❤️. Ja, ik moet een bra ...
Oh wat rot zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf, maar volgens mij is dat nog lastig omdat je je armen natuurlijk nooit echt goed kan laten rusten. Met mij gaat het ook goed! Verbazingwekkend gaat het werk en tegelijkertijd mama zijn erg goed. Had zelf verwacht dat ik er meer moeite mee zou hebben, maar kon al snel een balans vinden en gelukkig helpt mijn vriend ook genoeg met Nora en in het huishouden. Ik werk ook maar 3 dagen dus dat scheelt ook 😊

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik had precies hetzelfde!!! Haha vond het ook heel opvallend ♥️ supermooi o ...
Zo lief💜

één jaar geleden

Reactie op dimple

Helemaal geen probleem, ik hou van lange berichten ❤️. Ja, ik moet een bra ...
Wat fijn dat het ook zo goed gaat met Ilyas! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Wat een lief bericht 🥹🥰🤗 Voel me inderdaad totaal niet meer zoals in het ...
Denk trouwens ook dat ik wat relaxter ben geworden en meer de controle laat varen wat Nora betreft, dat heeft ook wel geholpen in het sterker in mijn schoenen staan met het moederschap😊

één jaar geleden

Hoe is het met de andere mama's? 🤗

één jaar geleden

Ik probeer alles te lezen maar ik krijg niet veel mee de afgelopen dagen haha. Het zijn echt drukke vermoeiende dagen met mn moeder en stiefvader hier, ook al is het gezellig. Ik ben gesloopt en Olivia ook haha. Maar ze doet het zo ontzettend goed, ik ben zo trots op haar! Gisteren is ze superlaat naar bed gegaan (21:15, normaal 19:30/20:00 max) en ze is alleen op mijn schoot even in slaap gevallen maar heeft verder helemaal niet 'moeilijk' gedaan ♥️ Ik ga later zeggen hoe t verder gaat maar nu ben ik echt te moe om na te denken 😂♥️