1223 Reacties

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Beetje inspiratie nodig omdat ik zo gewoon ben van altijd in dezelfde winke ...
Name it! Zo blij met die fijne leggings en rompertjes. Heerlijk zacht! En bij Zara.

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Ik ga vaak gewoon naar zeeman en wibra, fijne prijzen voor dingen die ze zo kort aan hebben. C&A en H&M doe ik ook wel vaak. En soms hebben ze ook bij de Kruidvat goede acties voor kleertjes en accessoires.

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Ik heb een aantal nieuwe kleren gekocht bij jbc, hema, h&m, prenatal en zeeman. Maar een heel deel is tweedehands, want ik vind het toch wel veel geld allemaal 🙈 vinted afspeuren heeft ook wel iets

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik heb precies hetzelfde haha. Nu vooral Hema, h&m en prenatal en af e ...
Hier vooral H&M, next en zeeman :). Het is zo een tweestrijd. Zoveel moois maar zonde van het geld idd omdat het niet lang gedragen wordt. En inderdaad, het wordt heel de tijd ondergespuwd🫠. Maar soms kan ik het echt niet laten en koop ik toch zo een pakje waarvan ik denk "awwwwww zo mooi maar eigenlijk veel te duur!" 🙈 Ik lees ook net dat Olivia pret had in haar bed 😅.

één jaar geleden

Bedankt voor de winkeltips!! Fijn om andere winkels te kunnen ontdekken!🤗 Ik wist trouwens niet dat Kruidvat kleding had, ik kom daar zo vaak maar in de winkel bij ons hangt er nooit kleding... Op internet kan je zoveel bestellen zie ik net.

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Bedankt voor de winkeltips!! Fijn om andere winkels te kunnen ontdekken!🤗 ...
Graag gedaan ook 😉 Ja klopt! Ik vind het ook vaak erg onoverzichtelijk in de winkel altijd met van die schappen met van alles en nog wat 😂 maar ook daartussen vind ik wel kleding voor de kleintjes alleen “hangt” het dan niet, zit dan in zo’n plastic verpakking vaak. Online zeker makkelijker daar 😉

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje ben uitgekeken! Ik shop vaak bij de Hema en H&m. Laatst kwam “Reserved” voorbij. Hebben ze ook superleuke kleding voor fijne prijzen, maar je kan niet met iDeal betalen. Ken je trouwens de pagina “This Cuteness”? Hebben ze superleuke kleding, maar ben erachter gekomen dat het allemaal van Aliexpress is 😅 Zag daar hele leuke oversized truitjes. Is voor beide geslachten heel leuk! Ik heb nooit babykleding gekocht bij Aliexpress, maar die truitjes wil ik wel graag kopen 🤩

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje ben uitgekeken! Ik shop vaak bij de He ...
Deze!

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Hier vooral H&M, next en zeeman :). Het is zo een tweestrijd. Zoveel mo ...
Haha ja heel af en toe mag je best een beetje gek doen hoor! Ik denk dat ik ook maar wat op SheIn of AlieExpress ga bestellen. Ja heel slecht zulke winkels maar ze hebben er voor babykleding prima spul denk ik 😂 Ja Olivia was flink aan het feesten in bed. Ik kan haar niet meer zonder slaapzak neerleggen 😂

één jaar geleden

Ik koop veel bij de C&A, maar ook H&M, Zeeman of Prenatal. Maar de laatste weken heb ik bij Vinted best wat gekocht, vind het gewoon echt veel geld voor iets waar ze maar even mee kan doen. Zo had ik voor 5 euro, 15 leggings!!! En het zijn allemaal nog goede kwaliteit leggings, was er zo blij mee. Als je in de winkel 15 leggings koopt voor je kleintje ben je echt veel geld kwijt

één jaar geleden

Ik heb ook maar eens Vinted aangemaakt 😅 Ga in Nederland eens goed kijken, staan inderdaad ook wel echt leuke dingen bij!

één jaar geleden

Nora vond dat laatste slaapje van de dag altijd lastig en wilde die dan ook vaak niet. Zeker niet als ze bij de opvang was geweest. We wisten niet waarom niet aangezien ze nog wel moe was. En ze was dan van een uur of 15:00 tot 19:30 wakker en dat was niet altijd erg gezellig 😂 Nu heb ik vorige week een beetje gezocht wat dan wel zou werken en nu hebben we haar schema aangepast en de fles krijgt ze nu om 16:00 ipv 16:30 en daarna pakt ze wel het laatste dutje en slaapt zo nog een uurtje. Dus dan is ze niet te moe voor haar hapje, maar wel moe genoeg om dan na de fles van 19:30 de nacht in te gaan 🤗 Ben zo blij dat dat werkt nu zo 🥰

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Nora vond dat laatste slaapje van de dag altijd lastig en wilde die dan ook ...
Wat fijn dat het werkt!! Lastig om uit te zoeken wat goed werkt soms he. Het verandert ook allemaal zo snel dus t kan ineens weer anders zijn 😅

één jaar geleden

Vandaag hebben we hier 6 maandjes Finn gevierd. Een half jaartje oud al, de tijd gaat zoveel te snel.. Hij is echt de kers onze de taart. Het oogappeltje van zijn broers en zus, ze zijn er stapelgek op. Zoveel liefde in ons leven met dat mini-mensje 🥰. Al 6 maanden een enorm slaaptekort ook en soms wat chaos in huis 🤭, maar dat weegt echt niet op tegen de warmte die we voelen in ons hart. Voel me echt zo gezegend en zo verliefd op m'n gezinnetje. Onze kinderen brengen toch echt zoveel vreugde in ons leven hé 🥰.

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Vandaag hebben we hier 6 maandjes Finn gevierd. Een half jaartje oud al, de ...
Gefeliciteerd met 6 maanden Finn! 🥳🥳🥳♥️ Wat omschrijf je het toch weer mooi ♥️

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Gefeliciteerd met 6 maanden Finn ❤️.

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Gefeliciteerd met lieve Finn! Een halfjaar alweer 🥹🩵🩵 Wat vliegt de tijd! Ik vind Finnosaurus wel echt een hele leuke bijnaam voor hem haha 😂 Is er nog een doorkomend tandje zichtbaar? Ik weet nog dat je in je vorige post over kwijlen en geen ritme had. Hopelijk zal hij snel door slapen🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Olivia spuugt net halverwege haar fles alweer de andere helft uit, ze lacht er gewoon bij 🙄 Al dagen zoooo onrustig met drinken ook ik word er niet goed van 😅

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Olivia spuugt net halverwege haar fles alweer de andere helft uit, ze lacht ...
Oh no 🤭 misschien is het verkeerd gevallen. Verder nog gespuugd vandaag?