1223 Reacties

één jaar geleden

Nora heeft vannacht weer doorgeslapen, hopelijk waren het 2 nachten vanwege de sprong (zoals ze tot nu toe eigenlijk altijd heeft bij sprongen) en is het nu gewoon weer over 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ons zoontje lijkt snachts lekker warm te zijn maar zijn handjes zijn echt h ...
Olivia heeft dat ook, maar zolang hun lichaampje warm is is het niet erg 😊

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ons zoontje lijkt snachts lekker warm te zijn maar zijn handjes zijn echt h ...
Hier ook ijskoude handen! Ik moet zeggen dat ik zelf nogal snel kou heb en ik zou niet graag in een slaapzak slapen met mijn handen bloot, maar veel andere opties zijn er niet vrees ik. Je zou wanten/kousen over de handen kunnen doen maar ik denk dat dat hier niet geapprecieerd zou worden 😁

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Nora heeft vannacht weer doorgeslapen, hopelijk waren het 2 nachten vanwege ...
Hier weer om 1.30u wakker geworden. Met stille pauzes tussen het wiegen en voeden door toch nog altijd onrustig 2 uur later dus weer in ons bed genomen en dan sliep ze niet veel later als een roosje en moest ik haar net serieus wakker maken. Ik weet niet wat ik met deze nieuwe gewoonte moet aanvangen maar anders hebben we nog minder slaap 🙈

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Hier ook ijskoude handen! Ik moet zeggen dat ik zelf nogal snel kou heb en ...
Ik heb een te grote slaapzak gekocht waarbij haar armen in de mouwen blijven. Helpt goed ☺️

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Nora heeft hetzelfde, als haar nekje warm voelt dan laat ik het zo. Zat eer ...
Nee hij word er niet wakker van. Maar als ik hem sochtends doe voedde dan schrik ik gewoon hoe koud z’n handjes zijn🤭

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Gelukkig! Ik hoop het ook voor jullie. Ons zoontje slaapt ineens echt mega veel, ik denk dat hij nu ook in een sprong zit 😅

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik heb een te grote slaapzak gekocht waarbij haar armen in de mouwen blijve ...
Goed idee! Dat ga ik vannacht ook eens proberen 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik heb een te grote slaapzak gekocht waarbij haar armen in de mouwen blijve ...
Hahaha dit doe ik ook! Helpt echt goed

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Wooooop! Zo fijn ♥️

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Hier weer om 1.30u wakker geworden. Met stille pauzes tussen het wiegen en ...
Ik denk echt dat sprong 5 zijn intrede doet nu bij veel kindjes! Ik zou gewoon lekker bij je nemen, als ze dan nog doorslaapt, lekker doen! Ik leg in het weekend Nora soms ook bij ons in bed, dan is ze rustiger en ondanks dat ze dan soms niet slaapt, kan ik nog ff halfuurtje blijven liggen zo🤭

één jaar geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nee hij word er niet wakker van. Maar als ik hem sochtends doe voedde dan s ...
Ja echt hoor, heb ik ook. Snap ook niet dat dat fijn kan zijn, zulke koude handen 🙈

één jaar geleden

Nu vind ik het even lastig dat ik niet in Nederland ben 😅 omdat we zelf wegen is het wel minder accuraat dan bij het CB natuurlijk. Ze zou nu na de laatste keer een kilo afgevallen zijn. Op zich zou ze nu mooi op dr lijntje moeten zitten maar een kilo afvallen is niet oke natuurlijk, mocht het waar zijn. Gelukkig gaan we half november naar Nederland en dan ga ik meteen wel even een weegafspraak maken. We denken wel dat de flesjes opgehoogd moeten worden, maar dan spuugt ze of ze drinkt ze niet leeg 🤷🏻‍♀️ maar als we de normale hoeveelheid doen blijft ze doordrinken ook al is ie leeg. Ik vind t lastig 😅

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Ik denk echt dat sprong 5 zijn intrede doet nu bij veel kindjes! Ik zou g ...
Kan goed zijn. Als dat dat het is, stelde sprong 4 niks voor. De eerste weken buiten beschouwing gelaten gaan de nachten altijd maar bergaf 😅 overdag nog gemengd, dutjes tussen 30 min en 2 uur.

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Kan goed zijn. Als dat dat het is, stelde sprong 4 niks voor. De eerste wek ...
Hier denk ik sprong 5 ook 'heftiger' dan de gevreesde sprong 4 hoor! Dus het zou inderdaad heel goed kunnen

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Nu vind ik het even lastig dat ik niet in Nederland ben 😅 omdat we zelf we ...
Hm, zou niet ideaal zijn als ze echt een kilo is afgevallen. Hopelijk ligt het aan de minder betrouwbare weging en misschien ook of ze net gegeten/gepoept had. Drinkt ze nog even veel melk als voordat ze hapjes at of had je al een fles laten vallen? Dan zou ik denken dat het met de hapjes bij net goed moet gaan. Misschien toch 1 fles per dag ophogen of een halve portie tussendoor extra geven en zien wat dat geeft?

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Hm, zou niet ideaal zijn als ze echt een kilo is afgevallen. Hopelijk ligt ...
We hebben een fles laten vallen maar de rest wel opgehoogd. Ze drinkt ietsjes minder dan voorheen maar dat scheelt weinig. En hapjes eet ze dan wel weer heel veel inmiddels. Ik heb het nu juist na fles en na hapje gedaan dus had verwacht dat het juist een stuk meer zou zijn 😂 maar misschien inderdaad een fles toch proberen op te hogen en kijken of ze het daarmee beter gaat doen. Een kleiner flesje tussendoor zou eventueel ook nog wel een idee kunnen zijn. Ik kan het nog wel even afwachten tot we in Nederland zijn denk ik toch? Een kilo zou wel veel zijn maar ze is wel levendig, poept en plast goed, eet goed.. Ik vind t lastig 😅

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Nu vind ik het even lastig dat ik niet in Nederland ben 😅 omdat we zelf we ...
Kan je het niet met 10cc ophogen? Dat werkte voor Nora wel ivm spugen enzo

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Kan je het niet met 10cc ophogen? Dat werkte voor Nora wel ivm spugen enzo
Dat hebben we ook geprobeerd 😅 maar we gaan vanaf de volgende fles toch maar weer een poging wagen. Als het er maar in blijft, het niet meer (veel) spugen gaat net een paar dagen goed 😅

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Dat hebben we ook geprobeerd 😅 maar we gaan vanaf de volgende fles toch ma ...
Wij gaan overigens ook weer terug naar 180+6 ipv 210+7. Nora drinkt de flessen niet meer leeg en eet ook slechter fruit en groente, we denken dat ze gewoon ondanks dat er toch genoeg tijd tussen de fles en het hapje zit, ze nog te vol zit. Dus we gaan even kijken hoe ze eet als ze minder krijgt qua flesvoeding. Ze drinkt t toch niet op🤷‍♀️