459 Reacties

één jaar geleden

12 mei de uitgerekende datum dus nu 10+4, volgende week de nipt test + nevenbedingen. Dit heb ik bij mijn dochtertje ook gedaan en nu weer❤️ Het blijft zo spannend een achtbaan aan kwaaltjes maar wauw zo bijzonder en ben zo benieuwd hoe m’n dochter straks gaat reageren op een broertje of zusje 🥹🥹

één jaar geleden

14 mei uitgerekende datum❤️ Vind het maar spannend allemaal.

één jaar geleden

Hi dames , super leuk dit 🤗! Ik ben 10 mei uitgerekend. Gelukkig nemen mijn kwalen nu wat meer af! Ik heb morgen 19-10 de 11 weken ego en aansluitend de NIPT+ nevenbevindingen. Wat leuk om zo gezellig te kunnen kletsen en van elkaar te kunnen lezen 🍀 # Spannend allemaal ! Hopen dat alles goed is en goed blijft gaan !

één jaar geleden

Reactie op Jamillademi

Hi dames , super leuk dit 🤗! Ik ben 10 mei uitgerekend. Gelukkig nemen ...
Wat leuk ik heb vandaag mijn 11 weken echo gehad en morgen ook NIPT test 😀

één jaar geleden

Reactie op eslam

Wat leuk ik heb vandaag mijn 11 weken echo gehad en morgen ook NIPT test 😀 ...
Spannend en wat leuk ! Alles goed met het kleine wondertje ?

één jaar geleden

Reactie op Jamillademi

Spannend en wat leuk ! Alles goed met het kleine wondertje ?
Yess gelukkig was alles goed, die was echt veel dansen haha Hopelijk bij jouw komt alles goed morgen 😀

één jaar geleden

Reactie op eslam

Yess gelukkig was alles goed, die was echt veel dansen haha Hopelijk bij jo ...
Super leuk ! 🙏 , Ik hoop het ook vind het spannend en ben benieuwd 🍀 gelukkig morgen ochtend om 10.45 de ego al

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 13 mei uitgerekend en heb aanstaande donderdag de termijnecho. Het is onze eerste zwangerschap, dus onwijs spannend. Het is bijna niet meer te verbergen, want er zit al een buikje. De klachten zijn flink aanwezig. Vooral heel moe, maar ook misselijk, veel emotioneel en buikpijn. Wij kiezen ervoor om nipt te doen zonder nevenbevindingen en die zal over een week of twee plaatsvinden. Naaste familie, vrienden en collega’s weten nu net van de zwangerschap. Leuk om elkaar hier op de hoogte te houden en ervaringen te delen 💖

één jaar geleden

Hoi allemaal, Wij zijn 10 mei uitgerekend van ons 1ste kindje❤️. Ben vandaag precies 11 week en heb gister een mooi hartje horen kloppen🥰

één jaar geleden

9 mei 🙋🏻‍♀️ zwanger van nr 2. Heb vorige week de termijnecho al gehad bij 10+1 en gister bloed geprikt voor de nipt (zonder nevenbevindingen). Over 3 weken de 13 weken echo. Ik was vorige week een aantal dagen minder misselijk, maar het is helaas toch weer wat terug gekomen 😢

één jaar geleden

Ik ben 14 mei uitgerekend van ons 2e kindje🥰

één jaar geleden

Hey allemaal ik ben 12 mei uitgerekend. Heb vorige week de termijn echo gehad. Ik krijg een best wel heftig zorgpad in maastricht gezien ik zelf hartpatient ben. Begint volgende week woensdag dat wordt ik al een hele ochtend verwacht in het ziekenhuis voor onderzoeken. Wij gaan de nipt doen met neven bevindingen en ook de 13 weken echo, erg spannend allemaal. Heb de vorihe keer een miskraam gehad, merk dat het vertrouwen er nog niet helemaal is. Maar nu wel al verschillende goede echo s gehad.

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben 12 mei uitgerekend. Dus nu 10+4. Eergisteren de termijn echo gehad, de baby zwaaide! Echt zo leuk om te zien!! Volgende week Nipt zonder nevenbevindingen en dan over 3 weken de 13 wekenecho. Superspannend allemaal, want het is onze 1e zwangerschap! 😀

één jaar geleden

Hoi hoi allemaal! Gisteravond onze termijnecho gehad, en klopte precies met vorige keren. Ben vandaag 10+1 en uitgerekend op 16 mei! Het is ons 3e kindje. Bewoog al zo lekker gisteravond! Zo fijn die bevestiging! Mijn ouders weten het sinds afgelopen zaterdag, en donderdag of vrijdag willen we het derest van de families vertellen! Ik word binnenkort gebeld om een afspraak voor de 13w echo, heel spannend, bij onze andere 2 kindjes was dit nog niet! Maar elke extra echo is leuk natuurlijk! Ik ben op de laatste dag van dit rijtje uitgerekend, maar hoop stiekem dat het eerder komt. Onze eerste geboren met 27 weken (zo vroeg hoop ik niet uiteraard) en onze tweede is geboren met 40+2.. dus wordt nog spannend!🙃 Nou leuk en gezellig deze groep te hebben, en heel veel succes allemaal komende weekjes met de echo’s en nipten 😉 Liefs 😘

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Hey allemaal ik ben 12 mei uitgerekend. Heb vorige week de termijn echo geh ...
Jeetje pittig ! Ik ben zelf ook hartpatiënt maar ik heb geen onderzoeken voor nu ! Wel wordt ik verwacht bij de huisarts vanmiddag om te checken hoe wie wat waar het gaat.

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben uitgerekend op 13 mei. Vind het allemaal erg spannend. Al twee echo's gehad. De symptomen lijken zich bij mij elkaar op te volgen. Op het moment moet ik zoveel plassen. Met name in de nacht is dat het vervelendst.

één jaar geleden

Hi dames ! Nou ik heb mijn 11 weken ego gehad alles goed , hartje was 174 dus prachtig snel🥰. Ik ben zelfs een dag langer zwanger. Mijn bevalling's datum is nu 9 mei 2023. Over 2 weken de 13 weken ego ! Veel liefs hier.

één jaar geleden

Reactie op Michje91

Hoi allemaal, Ik ben uitgerekend op 13 mei. Vind het allemaal erg spannend. ...
Dat ervaar ik ook ! Ik moet ook enorm vaak en veel plassen. Komt bij mij ook vooral in de avond en nacht.

één jaar geleden

Dag allemaal Ik ben 11 mei uitgerekend. Ik ben nu 10+6. Ik ben 6 dagen vooruitgezet. Daarnet termijnecho gehad. Alles was prima 🥰 de baby bewoog en zwaaide naar ons 🥹. Vandaag gaat het beter met mij. De laatste 2 weken waren een hell 😅 ik was hele tijd misselijk, gaf veel over en voelde me zo beroerd. Maar vandaag voel ik me gelukkig al wat beter. Het is mijn eerste zwangerschap. Voorlopig weten enkel de ouders/broers/zussen en goede vriendinnen :) Op naar de 13 weken echo over 2-3 weken.

één jaar geleden

Reactie op Jamillademi

Jeetje pittig ! Ik ben zelf ook hartpatiënt maar ik heb geen onderzoeken vo ...
Welke aandoening heb je als ik vragen mag? Ik heb ook een voortraject gehad een prenatale screening en hierbij hebben ze alvast alle risico's in kaart gebracht. En vandaar dat ik nu ook dit zorg traject krijg.