459 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Welke aandoening heb je als ik vragen mag? Ik heb ook een voortraject gehad ...
Bij mij is er een hartritmestoornis genaamd tachycardie. Maar zo te horen stelt dat niet veel voor met wat jij hebt , mag ik vragen wat jij hebt ? Liefs

één jaar geleden

Vandaag een afspraak gemaakt voor de 13week echo😃 en bloedprikken moet ik maandag. De kraamzorg ook al geregeld🤭 Vindt het allemaal best wel spannend☺️ maar begin ook steeds meer te genieten van ons wondertje wat er na een lang proces dan eindelijk mag groeien💞

één jaar geleden

Ik ben vandaag 10 + 4, 13 mei de uitgerekende datum. 27 oktober volgende echo. Spannend allemaal dit is m'n eerste zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op Geertje04

Ik ben vandaag 10 + 4, 13 mei de uitgerekende datum. 27 oktober volgende ec ...
Ik ook 10+4 en 13 mei, morgen echo 😊😊😊

één jaar geleden

Reactie op Jamillademi

Bij mij is er een hartritmestoornis genaamd tachycardie. Maar zo te horen ...
Ik heb HCM hypertrofische cardiomyopathie en ben daarvoor ook geopeerd. Omdat ik zwanger wilde worden ben ik moeten switchen met medicatie wat heel wat voeten in de aarde heeft gehad, maar ben nu goed stabiel. Slik jij ook medicatie? Laat ook maar goed in de gate houden je kunt wat meer overslagen hebben door je zwangerschap wellicht goed om nog eens een 24 uurs holter te dragen wanneer je meer klachten hebt.

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Ik heb HCM hypertrofische cardiomyopathie en ben daarvoor ook geopeerd. Omd ...
Wat heftig! Heb je de erfelijke variant?

één jaar geleden

Reactie op Mammabear

Wat heftig! Heb je de erfelijke variant?
Ja dat heb ik, maar we hebben niet gekozen voor een pgd traject.

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Ik heb HCM hypertrofische cardiomyopathie en ben daarvoor ook geopeerd. Omd ...
Jeetje wat heftig , wat fijn dat het wel in de gaten wordt gehouden ik ga duimen voor je dat alles goed blijft en je er weinig last van mag ervaren of matig 🤞🏻🍀 Ook gefeliciteerd met het kleine wonder waar je zwanger van bent ondanks alles. Ik slik metoprololsuccinaat.. en inderdaad wat je zegt klopt 3 nachten geleden ben ik naar het ziekenhuis gegaan en hebben ze weer een hartfilmpje gemaakt. Door de zwangerschap ervaar ik meer last.

één jaar geleden

Hoi allemaal kben nieuw hier vandaag termijn echotje gehad en nieuwe uitrekendatum gekregen 11 mei. Redelijk misselijk en moe maar verder prima

één jaar geleden

Wat leuk een wat selecteer groepje. Wij zijn in verwachting van de tweede, onze zoon is van 7 mei 2020, dus wordt nog spannend de datum zo dicht op elkaar. We zijn uitgerekend tussen 10 en 12 mei. Morgen de termijn echo en die datum wordt dan aangehouden. Ik heb nog steeds ontzettend last van m'n darmen (pijn, maar geen verstopping) vaak misselijk maar hou gelukkig alles binnen. Verslaafd aan sinaasappelsap haha. Mijn vader en schoonouders weten het. Ook m'n twee beste vrienden en onze zoon (onze zoon praat wel een beetje maar die gaat uit zichzelf niet zoiets zeggen)

één jaar geleden

Ha allemaal! Wij zijn uitgerekend op 9 mei. Ik ben nu dus 11 weken zwanger. Onze dochter is van 2 juni 2020 dus dan is ze bijna 3 jaar. Helemaal leuk dus. We vertellen het wel aan dr maar geen idee wat ze ervan begrijpt. Kwalen en klachten is hier geen doen! Met name de misselijkheid. Helaas heb ik een HG zwangerschap dus het zal ook nog wel even aanhouden verwacht ik. Buikje zit er al aardig hoor! Pas was er serieus op een verjaardag iemand die aan me vroeg hoelang ik nog moest.. iets teveel advocaat op ofzo🤣🙈 Iedereen weet er hier al vanaf, dit ook omdat ik zo misselijk ben en al wel aardig buikje heb. Nipt test doen te trouwens niet. 20 weken echo straks wel. Allemaal heel veel succes hoor! Persoonlijk vind ik deze begin periode toch de lastigste!

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben zwanger van m'n eerste kindje. Uitgerekend 13 mei. Had in het begin heel heftige buikpijn. Overgegaan naar extreme misselijkheid rond week 7 en neem er nu continu medicatie voor. Haaruitval, bloedend tandvlees, obstipatie, winderigheid, maagzuur, opgezwollen en pijnlijke borsten en kan heel de dag slapen.. nu sinds 2 dagen ook hoofdpijn savonds.. Had me echt wel anders ingebeeld om te genieten van het 'zwanger zijn' maar het is nu eenmaal zo. Heb sinds deze week ook echt een buikje. x

één jaar geleden

13 mei uitgerekend 🥰 Extreem moe, misselijk en ik loop erbij als een slons😆 Mijn naaste familie weet het sinds een week. De rest krijgt het rond de 12 weken te horen ☺️ Deze zwangerschap wel voor een nipt gekozen, voornamelijk omdat mijn partner dit graag wil. Nog geen buikje, maar de broeken laat ik liever in de kast omdat het niet meer zo prettig zit 😅 Verder heb ik er onwijs zin in, in kindje nummer 2😍

één jaar geleden

Hoi allemaal, wij zijn zwanger van ons 2e kindje !! Uitgerekend voor 13 mei en lijkt me heel gezellig hier mee te lezen met iedereen die voor rond mijn datum is 💖💖💖

één jaar geleden

Reactie op Jamillademi

Jeetje wat heftig , wat fijn dat het wel in de gaten wordt gehouden ik ga d ...
Ik slik bisoprolol kon metroprolol niet zo goed verdragen denk dat jij daardoor wel ook een indicatie hebt om in het ziekenhuis te bevallen. Ik zelf heb een reveal linc kastje deze monitort min hartritme 24/7 geeft wel een fijn gevoel als ik mij even niet lekker voel kan ik gegevens doorsturen en kunnen ze mij direct vertellen of er iets met mijn ritme is. Wellicht ook iets voor jou als je meer last gaat krijgen. Voor jou ook gefeliciteerd en succes met je zwangerschap😊

één jaar geleden

Reactie op Noukii

Ik slik bisoprolol kon metroprolol niet zo goed verdragen denk dat jij daar ...
Bedankt voor de tip ! En wat fijn dat het zo bij jou werkt lijkt mij ook een heel fijn idee . Klopt ik ga bevallen in het ziekenhuis ! Dankjewel 🤗💋

één jaar geleden

Wat leuk! Ik ben 9 mei uitgerekend. Ik ben blij dat ik me eindelijk weet wat beter voel want ben echt flink misselijk geweest. Nu door de dag heen wel nog misselijk maar met wat eten gaat dat gelukkig weg. Mijn ouders/zusje en schoonouders weten dat ik zwanger ben. De rest hebben wij het nog niet vertelt 🙃

één jaar geleden

Reactie op Marissa_94

Wat leuk! Ik ben 9 mei uitgerekend. Ik ben blij dat ik me eindelijk weet wa ...
Wat leuk ! Ik ben ook op 9 mei uitgerekend . Hier het zelfde de naaste weten het al , en verder nog even wachten tot ik de uitslag van de nipt binnen heb. Succes met jou zwangerschap 🍀

één jaar geleden

Ik heb ook een hartafwijking en mocht na controles bij de cardioloog en een uitgebreide 20 weken echo in het UMCG wel thuis bevallen

één jaar geleden

Hoi iedereen! Ik ben 15 mei uitgerekend 🥰 dit keer een hele andere zwangerschap dan bij onze dochter. Weinig misselijkheid (vorige keer hevig tot 22 weken) en heel moe. En al sneller n buikje. En dit keer geen afkeer van alles mee vlees er in haha