25 Reacties
茅茅n jaar geleden
Mijn kleine is bijna 15 weken en zijn ogen zijn donker blauw met in het midden een beetje geel
VRIEND
茅茅n jaar geleden
Geboren 22 mei, bovenste foto 15 juni. Onderste foto 17 juli. Ben heel benieuwd wat het verder gaat doen馃グ
茅茅n jaar geleden
Mijn kleintje is nu 12 weken. Had bij geboorte echt donker antraciete kleur ogen, nooit echt blauw gehad. En nu worden ze bruinig. In bepaald licht is het lichtbruin met grijs en soms lijkt het weer wat meer antraciet. Denk dat hij dus bruine ogen gaat krijgen
茅茅n jaar geleden
Mijn zoontje had bij de geboorte gelijk donkerbuine ogen. Is ook niet meer veranderd.
VRIEND
茅茅n jaar geleden
Reactie op CMMM
Welke kleur ogen heb jij en de papa?
Ik heb blauw groene ogen net als mijn twee zoons. Mijn partner heeft bruine ogen. Dus zou wel leuk zijn als onze dochter bruine ogen krijgt
茅茅n jaar geleden
Tot het eerste jaar kan de oogkleur veranderen. Bij mijn zoontje gingen ze in t eerste jaar van blauw, naar grijs naar groen. Hij is nu 2,5 dus dat zal wel zo blijven.
Nu een dochter die ook met dezelfde donkerblauwe ogen is begonnen. Maar ze worden nu blauw/grijs.
Ben benieuwd, mijn zoon lijkt veel op papa die bruingroene ogen heeft. Mijn dochter meer op mij. Ik heb blauwe ogen. Dus voor haar kan t nog alle kanten op: blauw, groen en bruin 馃榿
VRIEND
茅茅n jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Geboren 22 mei, bovenste foto 15 juni. Onderste foto 17 juli. Ben heel ben ...
Onderste 7 augustus en de bovenste gisteren. Denk dat ik nu wel echt kan zeggen dat ze bruine ogen gaat krijgen.
茅茅n jaar geleden
Hier heeft ze nog donkerblauwe ogen. Ze zullen sowieso blauw blijven, maar daar heb je ook heel veel verschillende nuances in. Bij onze oudste, nu 2,5 jaar, zijn haar ogen ook afgelopen jaar nog veranderd qua kleur. Het kan geloof ik tot ze 3 zijn nog veranderen (niet van blauw naar bruin, maar wel qua nuance licht/donker etc.). Bij mn nichtje zijn haar ogen echt op veel latere leeftijd nog veranderd, maar dat is wel heel uitzonderlijk
VRIEND
5 maanden geleden
Reactie op Alia12345
Mijn dochter der ogen lijken op die van jou dochter. Wat is haar kleur uite ...
Onze dochter is nu net 1 jaar. Het is heel lastig om haar ogen goed op de foto te zetten. Maar haar ogen lijken echt bruin van afstand. Het is ook grotendeels bruin nu, het buitenste randje is nog groenig. Ik zal proberen nog een duidelijke foto te maken binnenkort!