9 Reacties

één maand geleden

Hier vooral kleuren, potloden, stiften en krijtjes. Af en toe verven. Bij stiften heb ik geaccepteerd dat het op de huid komt, wast er uiteindelijk wel af 😂 heb verschillende, allemaal wel kindvriendelijk. Ses bijvoorbeeld. Ik wil binnenkort wel beginnen met wat plakken, ik ga sowieso stickers kopen zodat ze die op een blaadje kan plakken. Klei durf ik nog niet aan persoonlijk.

één maand geleden

Hier is het vooral kleuren met kleurpotloden en stickers plakken

één maand geleden

Dochter is dol op stickers en klei (klei vond zij bij haar KDV te gek, dus thuis gehaald, zijn +2 maar zij speelt ermee onder toezicht, we hebben zo’n gereedschap kist voor klei van intertoys, kleinste elementen apart opgeborgen). Verder doet zij vrij kort kleuren met kleurpotloden (zo’n dikke houten van Hema) of waterkleurboek maar klei en vooral stickers zijn haar leven haha!

één maand geleden

Heb een kleurplaat waar je met water op kan kleuren Ik heb verf, dan doe ik klodders op papier en dan in een IKEA zak en dan wrijven. Foamstickers plakken op papier Kleuren met waskrijt en potloden op papier Belangstelling is nog vrij kort, dus doen het niet vaak Klei durf ik nog niet, omdat hij nog zoveel in zijn mond stopt. Maar binnenkort wel leuk denk ik klei en speelzand of scheerschuim oid

één maand geleden

Hier kleuren we met baby stiften, en woodys van stabilo en ze is dol op stickers plakken

één maand geleden

Stickers vooral raamstickers zijn groot succes. Kleuren met potloden, vingerverven samen.

één maand geleden

Ik had gekleurde rijst gemaakt daar heeft ze heel leuk mee gespeeld maar helaas de bak niet vastgehouden waardoor na 10 minuten de hele woonkamer vol met rijst lag 🙈

één maand geleden

SES stiften, kleurpotloden, stickers plakken, verven en stempelen

één maand geleden

Bedankt voor de ideeën! Binnenkort maar is wat inkopen doen