11 Reacties
2 maanden geleden
Hier geen koorts, maar soms wel wat verhoging (denk ik. Meet het niet op, maar ze voelt soms gewoon warm). En ze heeft hier al wéken dat ze mega slecht slaapt snachts. Overdag gaan de dutjes echt heel goed en savonds bij in bed leggen, gaat het ook goed, maar wordt ze als ik haar geen zetpil geef van tevoren, ieder uur wakker. Lijkt me dus dat ze ergens last van heeft, maar geen idee waarvan
waarvan.. eerst waren het haar oortjes, maar ze heeft al een tijdje buisjes. En de voorste kiezen heeft ze ook al een hele tijd. Ik vind het echt vermoeiend. Heb geen idee meer wat er met haar is. Het lijkt me ook niet goed dat ze al weken voor het slapen een zetpil krijgt... probeer het dus ook weleens zonder, maar dan wordt ze dus ieder uur wakker.
Heb laatst de kno-arts nog in haar oortjes laten kijken, die zag toen niets. Toch kreeg ze paar dagen later een loopoor, maar dat is nu ook al even weg en de nachten zijn nog steeds hetzelfde 😓
2 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
Hier geen koorts, maar soms wel wat verhoging (denk ik. Meet het niet op, m ...
Hi, even een vraagje over het loopoor, mijn dochtertje heeft ook al een tijdje buisjes en nu ook een loopoor dag 2 nu al, het is precies ook met een beetje bloed bij want is echt wat rood/gelig van kleur. Naar de kinderarts geweest krijgt nu oordruppels. Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? Want twijfel om met haar terug te gaan?
2 maanden geleden
Reactie op Nienke_
Sinds gisteren middag met ciloxan? Maar nog ni veel verbetering, wel geen k ...
Dan zou ik het nog heel even aankijken. Als het morgen dan nog niet weg is, zou ik wel even bellen. Maar volgens mij kan het altijd wel even duren, tegen mij zeiden ze ook altijd dat ik tot een paar dagen nadat het weg was moest blijven druppelen en minstens een week moet druppelen afhankelijk van wanneer het stopt met lopen.
Wij hebben trouwens bacicoline druppels