1159 Reacties

één jaar geleden

Reactie op joymusic

Hier een zoontje van 3 weken en 2 dagen oud. Sinds 3 dagen bieden we toch i ...
Misschien de fles van 20:00 wat minder geven? Zodat hij dus wel wakker wordt van de honger? Klinkt misschien gemeen maar dat is het eerste wat ik me kan bedenken

één jaar geleden

Reactie op itnchn

Mijn baby is 5weekjes. Hoevaak doen jullie je baby in bad?
2x per week in bad en elke dag gezicht handen voeten billen met een washandje

één jaar geleden

Vanaf wanneer mag je weer een "normale massage" boeken ipv postpartum/zwangerschapmassags

één jaar geleden

Reactie op itnchn

2x per week in bad

één jaar geleden

Reactie op itnchn

2x per week, een bad of een douche. En dan ene keer ook haren wassen met de zeep en de andere keer alleen uitspoelen met water.

één jaar geleden

Vraagje, zoontje heeft nu sinds 2 dagen allemaal rode stipjes op zijn gezicht en armpjes. Nu dacht ik eerst muggenbulten want die hebben we heel veel maar sommige zijn wat groter dan de andere. Moet ik het zo laten of naar de huisarts gaan?

één jaar geleden

Reactie op dimple

Vraagje, zoontje heeft nu sinds 2 dagen allemaal rode stipjes op zijn gezic ...
Baby acne?

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Baby acne?
Nee is geen baby acne, zijn echt rode stippen lijkt net waterpokken

één jaar geleden

Reactie op dimple

Ik zou ermee naar de huisarts gaan.

één jaar geleden

Reactie op dimple

Ik zou vragen of je een foto kan sturen naar de huisarts. Misschien dat ze dan al kunnen zien wat het is. Gaat vast sneller dan het maken van een afspraak etc

één jaar geleden

Hoeveel flesjes geven jullie? Mijn dochter is +- 5 kilo en kreeg normaal 7 flesjes van 120+4. Nu slaapt ze het beste na de fles van 19.00/20.00 uur dus heb ik 150+5 gegeven en haar laten slapen. Ze werd pas om 5.30 wakker waardoor ze dus maar op 6 flesjes uitkomt. Wat denken jullie qua hoeveelheid flesjes overdag? Ze drinkt 120 normaal leeg op een uitzondering na

één jaar geleden

Reactie op dimple

Ons dochtertje heeft ze ook, ik denk toch dat het muggenbulten zijn! Ik zou het eventjes een paar dagen aankijken als hij zich verder niet slecht voelt en geen koorts heeft. Zolang ze verdwijnen als je erop drukt is het prima 😊

één jaar geleden

Reactie op dimple

Zijn ze weg te wijven? Dat ze even wit worden als je er overheen gaat? Heeft je kindje koorts? Hoe gaat het verder? Lijkt je kindje er last van te hebben, pijn of jeuk? Mijn dochter had uitslag, dit duidde volgens de arts op een virus. Maar het kan van alles zijn. Afhankelijk van overige symptomen is het normaal of reden tot zorgen. Meeste uitslag is normaal. Maar niet allemaal. En bij bv warmte uitslag wel een teken dat je iets moet proberen aan te passen.

één jaar geleden

Hoi Dames, dankjullie wel voor het antwoorden. Het is onderhand weggevaagd dus denk dat het muggenbulten waren.

één jaar geleden

Zijn er moeders die merken dat tijdens sprong 1, de kleine veel minder drinkt? Zijn 12uur onderweg op deze dag bijna en er zit 135cc in… ze wilt alleen maar slapen.

één jaar geleden

Reactie op Kabol92

Zijn er moeders die merken dat tijdens sprong 1, de kleine veel minder drin ...
Ja mijn dochter dronk paar dagen minder en na het sprongetje wilde ze meer drinken dus hebben we opgehoogd

één jaar geleden

Mijn baby 8 weken heeft sinds gisteren allemaal rode vlekjes over zijn hoofd buik/rug. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

één jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Mijn baby 8 weken heeft sinds gisteren allemaal rode vlekjes over zijn hoof ...
Warmte uitslag?

één jaar geleden

Doet jullie kindje ook altijd zo wild vlak voor dat hij inslaap valt? Moet dan altijd zo mn lach in houden omdat hij zn ogen half dicht heeft en gaat rekken en strekken en dan als een dooie pop alle ledenmaten laat hangen🤣 en dan is die in slaap gevallen

één jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Mijn baby 8 weken heeft sinds gisteren allemaal rode vlekjes over zijn hoof ...
Ik denk ook warmte. Van mij heeft het gehad is weer weg getrokken