1159 Reacties

één jaar geleden

Haha ik lees altijd dat ze smiddags niet mega lang mogen slapen. Dus ik twi ...
Ik denk dat dat smiddags slapen pas echt vanaf 6 maanden is als ze echt naar 3 dutjes gaan ivm de slaapdruk opbouwen voor de avond enzo. Zou je kleine lekker laten slapen tenzij het tijd is voor de fles, dan wakker maken

één jaar geleden

Mijn kleine slaapt al vanaf half 3.. moet ik hem wakker maken? Hij slaapt n ...
Nee joh, op deze leeftijd vooral lekker laten slapen.

één jaar geleden

Kunnen jullie ook nog maar een klein stukje naar beneden scrollen en niet meer door alle topics?

één jaar geleden

Reactie op Mommylin

Kunnen jullie ook nog maar een klein stukje naar beneden scrollen en niet m ...
Ja! Ik zie er ook maar een paar en niet meer alles👎🏻👎🏻

één jaar geleden

Reactie op Mommylin

Ja, heb ik ook!

één jaar geleden

Reactie op Mommylin

Ik had hier ook al naar gevraagd, probleem is kennelijk bekend en er wordt aan gewerkt. Duurt alleen wat langer wegens de vakantie

één jaar geleden

Mijn dochter is bijna 3 maanden en spuugt ineens veel. Ze boert makkelijk, maar vlak na het boeren hoor ik dat er melk omhoog komt en spuugt ze best veel melk. Hebben meerdere baby’s hier last van? Ze spuugde eerder vrijwel nooit

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Mijn dochter is bijna 3 maanden en spuugt ineens veel. Ze boert makkelijk, ...
Mijn dochtertje is over 9 dagen ook 3 maanden en had dit ook.. weet niet misschien is het door een sprongetje ofzo?

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Mijn dochter is bijna 3 maanden en spuugt ineens veel. Ze boert makkelijk, ...
Misschien omdat ze nu ook wat meer beweegt? Hier komt het vaak wat meer omhoog omdat hij fanatiek ligt te trappelen te zwierezwaaien 🙈.

één jaar geleden

Vanaf wanneer mag je de nageltjes knippen? Ben het vijlen helemaal zat. Wanneer ik alle nagels heb gedaan kan ik alweer opnieuw beginnen 😅

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Vanaf wanneer mag je de nageltjes knippen? Ben het vijlen helemaal zat. Wan ...
6 weken 🙂

één jaar geleden

Ik gebruik dr browns flessen nu met speen 2 maar merk dat er of soms niks uit komt of dat de melk er uit spuit en de melk is dan niet te heet. Hoe kan dit? Soms laat hij wel 60cc staan en nu dagelijks altijd 30cc 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Wallflower

Ik gebruik dr browns flessen nu met speen 2 maar merk dat er of soms niks u ...
En heb je altijd dat groene ontluchtingsdingetje erin zitten?

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Jaa

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Moet die er uit dan op gegeven moment? Hij is nu bijna 3mnd

één jaar geleden

Reactie op Wallflower

Moet die er uit dan op gegeven moment? Hij is nu bijna 3mnd
Nee juist niet, mijn man vergeet hem nog wel eens en dan zuigt de fles vacuum en komt er niks meer uit. Helaas geen idee waar het dan aan ligt bij jou..

één jaar geleden

Goedemorgen! Even een vraagje hier; ik merk dat mijn zoontje nu 3 mnd, soms maar 3/3,5 uur op m’n borstvoeding doet. Ik twijfel om over te gaan op flesvoeding zodat hij er snachts misschien wat langer tussen laat en ik een ritme qua tijd op kan bouwen. Iemand die hier aanvulling op heeft? :)

één jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Goedemorgen! Even een vraagje hier; ik merk dat mijn zoontje nu 3 mnd, soms ...
3/3,5 uur is echt heel normaal! Zou flesvoeding niet als garantie zien dat dit langer word.

één jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Mijn zoontje krijgt z'n laatste voeding als gekolfde fles van 120cc. Daarna slaapt hij de nacht door tot half 7. Dat kan hij niet als hij het 'gewoon' uit de borst krijgt.

één jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Mijn dochter heeft vannacht op BV 5,5 en 4,5 uur geslapen. Heb 1x moeten voeden. Als je kindje nu meer vraagt, is dat met KV dus niet perse minder. Wel is het erg wisselend merk ik bij mij (totaal aantal keer). Ander vraagje: wil hij elke keer drinken als hij wakker wordt? Mijn dochter wordt op sommige dagen namelijk veel vaker wakker maar dan lukt het gewoon niet om in te slapen, ze heeft dan niet perse melk nodig heb ik gemerkt.