1159 Reacties

één jaar geleden

Zijn er nog mama’s die borstvoeding op schema proberen geven? (Wegens krampjes) wat doen jullie dan als jullie baby al vroeger begint te Wenen omdat hij honger heeft?

één jaar geleden

Wat doen jullie je baby aan voor het eerst naar buiten? 😅 Ik vind het zo moeilijk! Ik wil zo even naar buiten en het is 16 graden vol zon. 🤔 Ben bang dat ik overdrijf met kleertjes en dekentjes en straks een oververhit kind heb.

één jaar geleden

Ik had een romper, shirt met lange mouwen, broekje met sokjes eraan vast, mutsje en een jasje en dan een dekentje erover. Alleen mutsje zou ik de volgende x weg laten omdat aan het jasje al een mutsje zat die waar ze in lag zeg maar

één jaar geleden

Reactie op MEG12

Wat doen jullie je baby aan voor het eerst naar buiten? 😅 Ik vind het zo m ...
Zie reactie hierboven

één jaar geleden

Reactie op MEG12

Wat doen jullie je baby aan voor het eerst naar buiten? 😅 Ik vind het zo m ...
Langemouw romper, boxpakje, vestje, sokken en een berenjasje

één jaar geleden

Hoe vaak doen jullie de kleine in bad? Mijn dochtertje is heel erg aan het vervellen en heeft een droge huid. Wil haar niet te vaak in bad doen omdat dat het juist erger maakt.

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Hoe vaak doen jullie de kleine in bad? Mijn dochtertje is heel erg aan het ...
Hier ook, net een slang 😂 Om de dag

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Hier ook biet te vaak inderdaad. Hier houden we ca 1x per week aan, tenzij hij het heel bont maakt met een poepluier 😅. Ze zweten nog niet dus zijn ook niet snel vies.

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Hier ook, net een slang 😂 Om de dag
Wij ook om de dag inderdaad

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Wij 1x per 3 dagen in principe, hebben we overgenomen van in het ziekenhuis. Onze dochter haar huid is ook zo droog, was aan het twijfelen of ik ze toch met iets zou insmeren maar wil ook nog niet met te veel producten op haar huid zitten.

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Wij 1x per 3 dagen in principe, hebben we overgenomen van in het ziekenhuis ...
Wij smeren heel af en toe baby zwitsal olie

één jaar geleden

Reactie op gudruny

Zijn er nog mama’s die borstvoeding op schema proberen geven? (Wegens kramp ...
Aanleggen aan dezelfde borst! Onze baby heeft ook veel last van krampjes, de lactatiekundige heeft uitgelegd dat dat vooral komt door de voormelk. Dus als mn baby binnen 2 uur nog een keer wil drinken leg ik hem aan de borst waar hij voor het laatst aan heeft gedronken zodat hij meer achtermelk binnen krijgt, waar hij minder last van heeft. En goed boeren is hier belangrijk!

één jaar geleden

Reactie op Tiny94

Aanleggen aan dezelfde borst! Onze baby heeft ook veel last van krampjes, ...
Ouh, dat ga ik ook eens proberen. Wie weet helpt het🤞

één jaar geleden

Ken je dat? Hele middag op linkerzij op bed gelegen, gewoon om wat te rusten, en opeens schiet er door je hoofd “ik vind baby wel erg rustig vandaag”. Dus alles uit de kast, suiker eten, koud drinken, bewust opletten, beetje porren, etc. Heel weinig actie, veel minder dan normaal. Dus overleggen met man, die stelt voor om na het eten te bellen als er dan nog geen verandering is, klinkt als een plan. Nou, wat denk je, 2 minuten van bed af en baby is weer it’s usual active self 🤦🏻‍♀️ Blij mee natuurlijk, meteen gerustgesteld, maar tsja ook wel een beetje pestgedrag van baby hoor 😬😜🥰

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Slapen jullie met de baby in cosleeper of in ieder geval met de baby op jul ...
Wij hebben snachts een zoutlamp aan staan. Verschonen doe ik gewoon in bed terwijl mij man de fles maakt. We hebben dan zaklamp vn onze telefoon op hoofdbord liggen.

één jaar geleden

Reactie op yrea

Ken je dat? Hele middag op linkerzij op bed gelegen, gewoon om wat te ruste ...
Heeeeeeeeeel herkenbaar! Hier ook zo’n pestertje ;)

één jaar geleden

Mevrouw is sinds 21:30 al wakker en heeft maar een halfuurtje geslapen, zelfde als gisteren. Vraag me echt af waarom ze na de fles van 21:00 niet echt meer slaapt?! Gisteren na de fles van 00:00 pas weer wel, dus hoop zometeen ook weer.

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Mevrouw is sinds 21:30 al wakker en heeft maar een halfuurtje geslapen, zel ...
Hier had ze sinds 2u deze middag tot middernacht daarnet amper geslapen, een van de weinige dingen die hielp was een autoritje maar ik kon moeilijk uren gaan rondrijden met haar. Ik begon toch wat te panikeren. Uiteindelijk heeft mijn man haar in slaap gekregen voor een langere blok. Ze heeft een klein uurtje geleden nog een fles gekregen van mijn man, ik hoop dat ze nog wat uurtjes slaap kan pakken nu.

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Hier had ze sinds 2u deze middag tot middernacht daarnet amper geslapen, ee ...
Hier was ze ook smiddags wat meer wakker. Vannacht na 00:00 sliep ze pas om 02:00, ze wilde niet veel, torn uiteindelijk met haar tut haar in slaap gekregen. Om 3 uur wilde ze de fles weer, toen viel ze daarna om 4 uur in slaap en nu met om 6 wilde ze weer de fles. Welgeteld 3 uur geslapen vannacht🥲 Afgelopen 3 nachten deed ze t zo goed, vind t jammer dat er nu weer zo,'n nacht bij zit. Maar wss omdat ze dus overdag minder had geslapen maar ze was gewoon echt wakker en kregen haar ook niet echt in slaap toen

één jaar geleden

Reactie op Evel3

Hier had ze sinds 2u deze middag tot middernacht daarnet amper geslapen, ee ...
Is ze na je berichtje nog ff goed gaan slapen?