1159 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Chan11
Hoe vaak doen jullie de kleine in bad? Mijn dochtertje is heel erg aan het ...
Wij 1x per 3 dagen in principe, hebben we overgenomen van in het ziekenhuis. Onze dochter haar huid is ook zo droog, was aan het twijfelen of ik ze toch met iets zou insmeren maar wil ook nog niet met te veel producten op haar huid zitten.
één jaar geleden
Reactie op gudruny
Zijn er nog mama’s die borstvoeding op schema proberen geven? (Wegens kramp ...
Aanleggen aan dezelfde borst!
Onze baby heeft ook veel last van krampjes, de lactatiekundige heeft uitgelegd dat dat vooral komt door de voormelk. Dus als mn baby binnen 2 uur nog een keer wil drinken leg ik hem aan de borst waar hij voor het laatst aan heeft gedronken zodat hij meer achtermelk binnen krijgt, waar hij minder last van heeft.
En goed boeren is hier belangrijk!
één jaar geleden
Reactie op Tiny94
Aanleggen aan dezelfde borst!
Onze baby heeft ook veel last van krampjes, ...
Ouh, dat ga ik ook eens proberen. Wie weet helpt het🤞
één jaar geleden
Ken je dat? Hele middag op linkerzij op bed gelegen, gewoon om wat te rusten, en opeens schiet er door je hoofd “ik vind baby wel erg rustig vandaag”. Dus alles uit de kast, suiker eten, koud drinken, bewust opletten, beetje porren, etc. Heel weinig actie, veel minder dan normaal. Dus overleggen met man, die stelt voor om na het eten te bellen als er dan nog geen verandering is, klinkt als een plan. Nou, wat denk je, 2 minuten van bed af en baby is weer it’s usual active self 🤦🏻♀️ Blij mee natuurlijk, meteen gerustgesteld, maar tsja ook wel een beetje pestgedrag van baby hoor 😬😜🥰
één jaar geleden
Reactie op yrea
Ken je dat? Hele middag op linkerzij op bed gelegen, gewoon om wat te ruste ...
Heeeeeeeeeel herkenbaar! Hier ook zo’n pestertje ;)
één jaar geleden
Reactie op Muntdrop
Mevrouw is sinds 21:30 al wakker en heeft maar een halfuurtje geslapen, zel ...
Hier had ze sinds 2u deze middag tot middernacht daarnet amper geslapen, een van de weinige dingen die hielp was een autoritje maar ik kon moeilijk uren gaan rondrijden met haar. Ik begon toch wat te panikeren. Uiteindelijk heeft mijn man haar in slaap gekregen voor een langere blok. Ze heeft een klein uurtje geleden nog een fles gekregen van mijn man, ik hoop dat ze nog wat uurtjes slaap kan pakken nu.
één jaar geleden
Reactie op Evel3
Hier had ze sinds 2u deze middag tot middernacht daarnet amper geslapen, ee ...
Hier was ze ook smiddags wat meer wakker. Vannacht na 00:00 sliep ze pas om 02:00, ze wilde niet veel, torn uiteindelijk met haar tut haar in slaap gekregen. Om 3 uur wilde ze de fles weer, toen viel ze daarna om 4 uur in slaap en nu met om 6 wilde ze weer de fles. Welgeteld 3 uur geslapen vannacht🥲
Afgelopen 3 nachten deed ze t zo goed, vind t jammer dat er nu weer zo,'n nacht bij zit. Maar wss omdat ze dus overdag minder had geslapen maar ze was gewoon echt wakker en kregen haar ook niet echt in slaap toen