27 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb van die slip & stop schoentjes gekocht, omdat ze met kruipen steeds het vel van dr groot teen een beetje kapot schaaft. Ze stapt ook een beetje aan de hand. Het liefst laat ik haar op blote voeten, maar omdat ze dr voetje dan steeds een beetje openhaalt, vind ik dat zo sneu.
Nou lijken mij die slip & stops praktisch alsof ze blote voeten hebben, maar ze vond het toch een beetje raar aan haar voetjes. Denken jullie dat dit oké is of dan toch beter zoveel mogelijk op blote voeten?
3 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
Ik heb van die slip & stop schoentjes gekocht, omdat ze met kruipen ste ...
Blote voeten kan je wel weer doen op zachte ondergronden als gras en in de zandbak, heeft ze gelijk texturen om te ontdekken. Maar op tegels gebruik ik ook die sliptop schoentjes, ook omdat het in de zon heet kan worden! Belangrijkste is comfortabel en geen pijn, dus lijkt me helemaal goed zoals je het doet.
3 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
Ik heb van die slip & stop schoentjes gekocht, omdat ze met kruipen ste ...
Ze zijn toch beetje voorgevormd dus denk beter blote voet? Werken kruidvat sokken niet die blijven best goed zitten
3 maanden geleden
Reactie op berryberry
Blote voeten kan je wel weer doen op zachte ondergronden als gras en in de ...
True. Onze tuin heeft veel gras en leg vaak ook een kleed op de tegels maar toch gaat ze altijd lekker over de tegels 🙈 en we hebben grindtegels dus das al helemaal pijnlijk volgens mij
3 maanden geleden
Mij lijken slipstops prima hoor. Mijn zoon heeft ze in de tuin altijd aan. Hij loopt al en speelt met zijn watertafel maar de tegels worden wat glad van water en het kunstgras en staptegels worden warm met de zon erop. Hier is het dus uit veiligheid.
Slipstops zijn zo flexibel en niet voorgevormd. De zool is een soort dun leren laagje, dat is echt wel oké hoor. Liever dat dan steeds open tenen!
3 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Ze zijn toch beetje voorgevormd dus denk beter blote voet? Werken kruidvat ...
Waarom? Wanneer kindjes stappen of beginnen stappen mag je gerust hun voetjes beschermen.
Als ze pijn hebben aan de voetjes gaan ze ook even niet verder oefenen. Binnen lekker veel op blote voeten. Op fijn gras kan dat ook. Maar harde, grove tegels, daar zou ik ze toch tegen beschermen.
Deze 'sloefjes' lijken me dan heel geschikt.
3 maanden geleden
Hoi, even een vraagje. Gister is er tijdens de ‘seks’ (geen penetratie) per ongeluk sperma gekomen óp mijn vagina. Aan de buitenkant dus. Ik schrok erg hiervan en heb het zsm weggehaald. Ik weet niet of het naar binnen is gelopen. Wil absoluut niet zwanger worden. Het is dan ook perongeluk gebeurt. Ik zit in mijn vruchtbare dagen, ovulatie als het goed is net geweest. Zouden jullie voor de zekerheid toch een morning after pil nemen? Ik gebruik geen pil oid.
3 maanden geleden
Reactie op Babylove32
Hoi, even een vraagje. Gister is er tijdens de ‘seks’ (geen penetratie) per ...
Voor de duidelijkheid, het sperma is ter hoogte van de opening gekomen. En had een anti schimmeltablet clotrimazol in.
2 maanden geleden
Reactie op MrsFox
Wil graag even terugkomen op deze vraag, want ik ben ook benieuwd naar erva ...
Wij hebben een enorm slechte slaper. Dus weet niet goed of mijn ervaringen representatief zijn. Ze lijkt het een fijn bedje te vinden.Ze ligt er af en toe naast (zelden hoor, maar nu na de vakantie in een campingbedje denk ik dat ze even moet wennen)
2 maanden geleden
Hoe gaan jullie om met deze situaties? Merk dat ze nu echt alles door begint te krijgen. Mijn dochtertje is een beetje hangerig de laatste tijd ze gaat dan de hele tijd aan mijn been staan huilen maar ik kan haar niet op ieder moment op tillen. Maar vind het ook weer zielig als ze ‘huilt’. Het is ook niet echt huilen meer zeuren. Ook heeft ze nu vaker driftbuien dat ze met dingen gaat gooien. Gewoon negeren? Of hebben jullie andere manieren.
2 maanden geleden
Eet-vraagje: al sinds mn zoon aan hapjes mocht beginnen proberen we hem zalm (uit de oven) en gebakken aardappels te geven. Hij wil het tot de dag van vandaag gewoon niet proberen! Dat terwijl hij verder best een makkelijke eter is. Hij weet dus niet eens of hij het lekker vindt of niet. Heb laatst al geprobeerd om aardappelpuree te geven ipv gebakken aardappels maar dat hielp niet.
Iemand tips (ook voor de zalm dus)?
2 maanden geleden
Reactie op Moe-der
Eet-vraagje: al sinds mn zoon aan hapjes mocht beginnen proberen we hem zal ...
En gewoon losse stukjes gekookte aardappel dan? Of gestampt met groente?