27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Moe-der

Eet-vraagje: al sinds mn zoon aan hapjes mocht beginnen proberen we hem zal ...
En als je t ergens in verwerkt? Pasta met zalm bijv, of quiche met zalm en groente? En voor de aardappels wellicht een ovenschotel met aardappel erdoorheen? Of curry?

één maand geleden

Zoontje heeft sinds een week onverklaarbare huilbuien die uit het niks beginnen, en op zo'n moment is hij echt ontroostbaar en heeeel boos, kan hem met niets afleiden. Iemand raad hoe hier mee om te gaan? Ik vind het heel vervelend om hem te laten huilen en het zorgt ook voor veel spanning tussen mij en mijn partner.

één maand geleden

Het wordt weer aardig koud! Vorig jaar zaten de kindjes nog lekker in de wagen buiten of in de auto. Toen had ik een engel natur jasje, verder warm gemaakt met dikke trui, muts, wanten, sloffen, deken en voetenzak. Maar nu zitten de kindjes ook op de fiets en dat is aardig kouder! Dus ik wil een lekkere winterjas aanschaffen, of kan ik dan beter een heel winterpak aanschaffen, omdat de beentjes dan anders te koud zijn? Of is dit overdreven? En nu draagt hij sneakers, moet ik nog rekenen houden met hogere schoenen of wol vanbinnen ivm koude enkels anders?

één maand geleden

Reactie op berryberry

Het wordt weer aardig koud! Vorig jaar zaten de kindjes nog lekker in de wa ...
Wij zijn echt heel blij met de deryan voetenzak speciaal voor de fiets. Kan het echt aanraden!

één maand geleden

Reactie op MamavanRenK

Wij zijn echt heel blij met de deryan voetenzak speciaal voor de fiets. Kan ...
Nou wat een leuke tip zeg, hier had ik nog nooit van gehoord! Is hij makkelijk van de ene of de andere fiets te zetten? Of zit hij echt aan je fietsertje vast?

één maand geleden

Fietszitje*

één maand geleden

Reactie op berryberry

Nou wat een leuke tip zeg, hier had ik nog nooit van gehoord! Is hij makkel ...
Nee zit niet vast, prima over te zetten naar andere fiets!