28 Reacties

7 maanden geleden

Gewoon kraanwater. Prima water in Nederland hoor!

7 maanden geleden

Reactie op Y1995

Nou vandaar dus haha. Wij hebben ook veel kalk en ik heb geen filter
Je kan deze kopen is top BRITA water filter jug Marella Cool graphite (2 4L) incl. 3x MAXTRA PRO ALL-IN-1 filters - Fits in fridge door digital replacement indicator reduces scale & protects appliances https://amzn.eu/d/az5oCMc

7 maanden geleden

Thuis wissel ik af, omdat beide voor- en nadelen hebben. Zo spreid je de risico's. Als ik bij familie in de drechtsteden ben geef ik fleswater ivm pfas in het kraanwater. Echt niks mis mee hoor om water te kopen! In sommige gebieden is het kraanwater gewoon niet geweldig.

7 maanden geleden

Reactie op BabySS

Nee ik koop ook nog steeds spa water. Als ik overstap naar kraanwater (denk ...
Een goede waterontharder met zout onthard het water (verwijderd kalk) maar maakt het water niet zuiverder en kalk is ook niet slecht voor je. Dus als dat de reden van aanschaf is, zonde van je geld. Wil je besparen om schoonmaakmiddelen en tijd voor eht schoonmaken en je kranen en andere dingen die in aanraking komen met water beschermen tegen kalk, zeker doen!

7 maanden geleden

Wij geven altijd kraanwater in zijn rietjesbeker. Nooit anders gedaan 馃檲

7 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Een goede waterontharder met zout onthard het water (verwijderd kalk) maar ...
Het is inderdaad en en. En voor zijn voeding omdat ik dacht dat het beter zou zijn. Maar eigenlijk vooral ivm schoonmaken bv badkamer (douchekop) keuken (waterkoker). In Amsterdam had ik er minder last van dan in Heerhugowaard lijkt wel.

7 maanden geleden

Reactie op BabySS

Het is inderdaad en en. En voor zijn voeding omdat ik dacht dat het beter z ...
Dat kan. Elke regio heeft zijn eigen water en er is verschil in hardheid. Wij hebben een Omega waterontharder en wij zijn er echt heel erg blij mee. Schoonmaken is echt veel makkelijker geworden :)

7 maanden geleden

Altijd kraanwater gebruikt bij beiden!