25 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar! Met courgette heeft onze dochter geen last. Zoete aardappel af en toe..
2 jaar geleden
Ik geef nog helemaal niet mega veel verschillende dingen om die reden. Komt later wel! Wortel en bloemkool en zo schijnt idd meer krampen te geven. Wij geven vooral pompoen en zoete aardappel en ga dit weekend pastinaak en avocado of courgette proberen. Pruim fruithapje kun je geven om de stoelgang te bevorderen
2 jaar geleden
Hier na alle hapjes, maar inderdaad de eerste was ook wortel. Dus na drie soorten zijn we maar gestopt 🙈
2 jaar geleden
Bloemkool en doperwtjes veroorzaken hier veel scheetjes. Pompoen ging er heel goed in en ik geef vaak ook beetje banaan einde vd dag zodat de darmen niet helemaal los gaan op de diarree zure natte poepscheetjes. Arme rode billetjes willen we niet meer
2 jaar geleden
Reactie op Selena92
Oh dan ga ik geen brocoli proberen als die van wortel al kramen heeft. Ook ...
Nee, alleen deze drie nog maar geprobeerd. Gister banaan gehad maar wil niet na 1 dag al zeggen dat dat geen probleem was (al ging het gister dus goed). Komende week willen we avocado gaan proberen.
2 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Gaan jullie bij krampjes door met de oefenhapjes of wachten jullie dan weer ...
Wij hebben bij brocolli na 1 dag krampjes een dag over geslagen en daarna weer een dag gegeven (die ging weer iets beter). Toen bloemkool en na 2 dagen krampjes geswitcht naar banaan. Dus niet gestopt, maar wel uitgezocht of het inderdaad aan het hapje lag en eventueel naar een andere soort over.
Moet er wel bij zeggen dat mijn zoontje heeeeel enthousiast is over de hapjes, zodra hij het bakje ziet tuit hij zijn mondje en zwaait hij heel blij rond. Hij lust ook alles tot nu toe. En hij is het schoolvoorbeeld van “eten uit je mond kijken” en placemats van tafel trekken om bij het eten te komen. Dus omdat hij het heel leuk vind en graag wil eten zullen we niet snel meer stoppen denk ik.