Hi allemaal,
Vanuit de chatfunctie van de GroeiGids kregen we de tip om ons zoontje weer wakker weg te gaan leggen, 5 min te laten huilen en dan elke 5 min terug om te troosten en weer neer te leggen. Tijdens het huilen, of eigenlijk krijsen staat hij rechtop in bed. Wanneer we naar hem toe gaan is hij eigenlijk gelijk stil. Dus lijkt op verlatingsangst denk ik? Nu ben ik gisteravond 1,5 uur met hem bezig geweest om in slaap te krijgen. Uiteindelijk is hij zelf in slaap gevallen na deze ‘strijd’. Deze avond ging al beter en duurde het een half uurtje. Nu is hij vannacht om 00.15 uur wakker geworden en ben ik, nu ik dit type om 2.17, nog steeds wakker door zijn gekrijs. Ik vraag me af hoe lang je zoiets moet volhouden en of dit überhaupt eigenlijk wel gaat werken. Ik moet zeggen dat dit totaal niet iets is wat bij mij past, maar ja je probeert wat aangezien hij daarvoor soms elke 30 min wakker werd en we hem in slaap moesten helpen. Voorheen kon hij wel zelfstandig in slaap vallen en is het helemaal geen huiler geweest.
Weet niet zo goed waar ik verder naar op zoek ben. Moet het even van me afschrijven want lig hier zelf met tranen in mijn ogen in bed.