22 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij alleen de newborn! Vaak wel andere aanbiedingen hoor, even in de gaten houden

2 jaar geleden

Vaak alleen newborn inderdaad. Er is nu wel een aanbieding voor de grotere pakken. Ze zijn bijna altijd wel 'in de aanbieding'

2 jaar geleden

Voor zover ik weet geldt die 1+1 aanbieding alleen op de pakken van 0, 1 & 2 newborn luiers. Je hebt wel die value pakken van een tientje en dan 4 voor €36. Of jumbo pakken van €15.50 en dan 4 voor €58.. je bespaart dan een paar euro op zo'n aanbieding. Was het maar zo'n feest dat op die grotere maten ook een 1+1 zat, dan had ik groot ingekocht 😅🤣 mijn kleintje gaat door zo'n 10 tot 14 luiers per dag, rekensommetje is makkelijk gemaakt dan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Voor zover ik weet geldt die 1+1 aanbieding alleen op de pakken van 0, 1 &a ...
Ja ik zag nu inderdaad ook een aanbieding, 41euro voor 3 jumbo pakken! Jammer dat op de grotere maten geen 1+1 zit.. dan toch maar gebruik maken van die paar euro korting haha!

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Voor zover ik weet geldt die 1+1 aanbieding alleen op de pakken van 0, 1 &a ...
Jeetje wat veel luiers op 1 dag! 👶

2 jaar geleden

Je hebt vaak wel op de woensdagavond zon babykoopavond, waarbij je extra korting krijgt. Dan is het voordelig om zon maandpakket te kopen en gaat er extra korting af.

2 jaar geleden

Reactie op Sharondw

Jeetje wat veel luiers op 1 dag! 👶
Ja haha, mijn kleintje is een kleine poepmachine haha. Sowieso na elke voeding.. en soms nog tussendoor + dan nog de plasluiers 😅🙈👶🏻💙

2 jaar geleden

Reactie op Bruisbal

Je hebt vaak wel op de woensdagavond zon babykoopavond, waarbij je extra ko ...
Dat was gisterenavond. Meestal om de 2 maanden.

2 jaar geleden

Volgens mij minder vaak idd. Ik moet wel zeggen dat ik de maat 3 echt een stuk minder fijn vindt dan 1 en 2 en we daarom zijn overgestapt op pampers. Ze hebben niet zo'n randje aan de achterkant waardoor ze bij een flinke luier binnen 10 seconden het op haar rug had en ze roken heel chemisch als ze geplast had 😅

2 jaar geleden

Volgens mij minder vaak idd. Ik moet wel zeggen dat ik de maat 3 echt een s ...
Vind* even mezelf verbeteren hoor 😂

2 jaar geleden

Oh echt? Dat is minder! Fijn dat je het zegt! Dan koop ik eerst gewoon een kleine pak maat 3. Hij heeft nu nog maat 2 en heb al sinds het begin kruidvat luiers, vind deze wel heel fijn!

2 jaar geleden

Ja, vreemd.. ik had dit ook maar het is dus niet meer sinds ik de value pakken heb. Die jumbo pakken roken echt chemisch.. zelfs zo erg dat ik naar de HA ging omdat ik bang was dat mijn kleintje een blaasontsteking had 😅 wat dus uiteraard niet zo was haha. Oh ja, nu je het zegt heeft ie idd niet meer zo'n anti rugspuitluierrand.. kom ik ook nu pas achter omdat jij het zegt 🤣 anyway, ik ben echt onwijs tevreden met Kruidvat maar dat komt denk ik ook omdat ik heel vaak verschoon dus de kans op die rugpoepluiers drastisch verklein. Geen idee.. op de opvang gebruiken ze ook kruidvat dus vind het wel best. Denk dat ieder kindje wel een reactie heeft op een bepaalde luier en elke ouder een voorkeur heeft voor een bepaald merk 😃

2 jaar geleden

Hier heb ik ook het idee dat we meer lekkages hebben sinds we maat 3 gebruiken. Inderdaad, dan hoor je haar poepen en zie je haar rug gewoon meteen vuil worden. Ben nu wat aan het uitproberen of dit met pampers beter gaat. Welke soort gebruik jij precies? Ik weet niet zo goed wat het verschil is tussen de premium protection en de baby dry.

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Ja, vreemd.. ik had dit ook maar het is dus niet meer sinds ik de value pak ...
Ik verschoon ook erg vaak, maar met die dunne borstvoedingspoep zat het echt zodra het eruit kwam op haar rug 😂 ik vond ze ook top, maar maat 3 werkt met onze dochter dus niet. Heel jammer want scheelt een hoop vergeleken met pampers! Maar goed om te weten dat de value pakken dus niet zo stinken.

2 jaar geleden

Reactie op Evel3

Hier heb ik ook het idee dat we meer lekkages hebben sinds we maat 3 gebrui ...
Ja echt gewoon meteen, niet tegen te rennen haha 😂 ik heb de baby dry omdat die dat randje aan de achterkant heeft bij maat 3, verder geen idee wat het verschil is.

2 jaar geleden

Wij halen sinds kort luiers in duitsland bij de DM, scheelt de helft qua prijs met de kruidvat 🤭 en wij vinden ze even fijn!

2 jaar geleden

Afgelopen woensdag hadden ze "extra goedkoop avond" en toen hadden ze een aanbieding vanaf maat 3 1+1 gratis 🫣

2 jaar geleden

Reactie op -veertje

Wij halen sinds kort luiers in duitsland bij de DM, scheelt de helft qua pr ...
Welke winkel bedoel je met DM?

2 jaar geleden

Reactie op Chan1994

Welke winkel bedoel je met DM?
DM is de naam van een drogisterijketen in Duitland

2 jaar geleden

Reactie op Sharondw

DM is de naam van een drogisterijketen in Duitland
Ahh okee dankjewel!