22 Reacties
2 jaar geleden
Vaak alleen newborn inderdaad. Er is nu wel een aanbieding voor de grotere pakken. Ze zijn bijna altijd wel 'in de aanbieding'
2 jaar geleden
Voor zover ik weet geldt die 1+1 aanbieding alleen op de pakken van 0, 1 & 2 newborn luiers. Je hebt wel die value pakken van een tientje en dan 4 voor €36. Of jumbo pakken van €15.50 en dan 4 voor €58.. je bespaart dan een paar euro op zo'n aanbieding.
Was het maar zo'n feest dat op die grotere maten ook een 1+1 zat, dan had ik groot ingekocht 😅🤣 mijn kleintje gaat door zo'n 10 tot 14 luiers per dag, rekensommetje is makkelijk gemaakt dan 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Bruisbal
Je hebt vaak wel op de woensdagavond zon babykoopavond, waarbij je extra ko ...
Dat was gisterenavond. Meestal om de 2 maanden.
2 jaar geleden
Volgens mij minder vaak idd. Ik moet wel zeggen dat ik de maat 3 echt een stuk minder fijn vindt dan 1 en 2 en we daarom zijn overgestapt op pampers. Ze hebben niet zo'n randje aan de achterkant waardoor ze bij een flinke luier binnen 10 seconden het op haar rug had en ze roken heel chemisch als ze geplast had 😅
2 jaar geleden
Volgens mij minder vaak idd. Ik moet wel zeggen dat ik de maat 3 echt een s ...
Vind* even mezelf verbeteren hoor 😂
2 jaar geleden
Ja, vreemd.. ik had dit ook maar het is dus niet meer sinds ik de value pakken heb. Die jumbo pakken roken echt chemisch.. zelfs zo erg dat ik naar de HA ging omdat ik bang was dat mijn kleintje een blaasontsteking had 😅 wat dus uiteraard niet zo was haha. Oh ja, nu je het zegt heeft ie idd niet meer zo'n anti rugspuitluierrand.. kom ik ook nu pas achter omdat jij het zegt 🤣 anyway, ik ben echt onwijs tevreden met Kruidvat maar dat komt denk ik ook omdat ik heel vaak verschoon dus de kans op die rugpoepluiers drastisch verklein. Geen idee.. op de opvang gebruiken ze ook kruidvat dus vind het wel best. Denk dat ieder kindje wel een reactie heeft op een bepaalde luier en elke ouder een voorkeur heeft voor een bepaald merk 😃
2 jaar geleden
Hier heb ik ook het idee dat we meer lekkages hebben sinds we maat 3 gebruiken. Inderdaad, dan hoor je haar poepen en zie je haar rug gewoon meteen vuil worden. Ben nu wat aan het uitproberen of dit met pampers beter gaat. Welke soort gebruik jij precies? Ik weet niet zo goed wat het verschil is tussen de premium protection en de baby dry.
2 jaar geleden
Reactie op Annaa90
Ja, vreemd.. ik had dit ook maar het is dus niet meer sinds ik de value pak ...
Ik verschoon ook erg vaak, maar met die dunne borstvoedingspoep zat het echt zodra het eruit kwam op haar rug 😂 ik vond ze ook top, maar maat 3 werkt met onze dochter dus niet. Heel jammer want scheelt een hoop vergeleken met pampers! Maar goed om te weten dat de value pakken dus niet zo stinken.
2 jaar geleden
Reactie op Evel3
Hier heb ik ook het idee dat we meer lekkages hebben sinds we maat 3 gebrui ...
Ja echt gewoon meteen, niet tegen te rennen haha 😂 ik heb de baby dry omdat die dat randje aan de achterkant heeft bij maat 3, verder geen idee wat het verschil is.