Onze dochter (bijna 14m) heeft vrij veel slag of krul in het haar. Deze foto is vrij snel na het douchen maar de dag erna kan t enorm pluizen en staat t haast alle kanten op. Ik heb zelf erg stijl haar en zou dus eigenlijk ook niet zo goed weten wat het beste is qua verzorging. Iemand tips die er wat meer verstand van heeft? 😊
Miss even inlezen op internet op CG (curly girl) methode. Ik heb zelf krullend haar mijn dochter helaas absoluut niet maar het heeft wel echt andere verzorging nodig. Wat haargel van zwitsal kan misschien al helpen, elke dag nat maken om de krul erin te krijgen ook, ik heb zelf bijv zo'n kleine plantensproeier .
Hier 2 krullenbollen en zelf ook krullend haar. De dag erna zijn ze bij ons inderdaad ook enorm pluizig. Beetje nat sprayen met water en aan de lucht laten drogen is vaak voldoende om de krullen weer te activeren
Hier hetzelfde haar, tot nu toe doe ik er nog niets mee, pas als t lang is en de krullen blijven ga ik me verdiepen hoe ik het goed kan verzorgen. De kans is nog aanwezig dat de krullen weggaan als het haar langer wordt namelijk.
Voor nu gewoon 2x in de week wassen (of vaker indien er weer eens eten in zit), kammen en dan is t prima
Hier 2 meiden met krullen. Ik zelf ook.
Gebruik altijd de zachtroze creme van zwitsal. Smeer ik lekker op dr wangetjes en dan verdeel ik het in mn handen en kneed ik het door dr haartjes. Krijg je geen vette zooi van maar wel lekker veel krullen. Ziet er heel verzorgd uit
Hier ook 1 krullenbol, de rest heeft heel stijl haar. Ik kneed het een soort naar de haargrens met enkel water en ik kam het niet als het droog is. Daarmee wordt het wel mooi! Hoop dat het blijft, de krulletjes. Vind het zo schattig
Mijn dochter heeft ook slag/krullen. Ik spray er water in, kam het en doe er dan Yari leave in in. Ik heb er een aantal geprobeerd, maar ik vind die het beste! En mijn dochter vind hem erg lekker ruiken. 🤭
Ik denk dat onze dochter ook krulletjes krijgt. Mijn schoonouders heeft krullen, dus zou zomaar kunnen. Vindt het zo bijzonder. Ik heb zelf stijl dun haar, waar je niets mee kunt🤭