6 Reacties

10 maanden geleden

Je moet het niet te snel willen hoor. Alles op zijn tijd. Maak je de koemelk warm of geef je deze koud? Drinkt hij water wel uit een beker?

10 maanden geleden

Reactie op -Elvira

Je moet het niet te snel willen hoor. Alles op zijn tijd. Maak je de koemel ...
Ik maak het wel warm! Jaa water uit een beker doet hij de hele dag door, daarom vindt ik het zo gek haha

10 maanden geleden

Reactie op Y1995

Ik maak het wel warm! Jaa water uit een beker doet hij de hele dag door, da ...
Ik zou denk ik gewoon de melk elke dag wel blijven aanbieden in een beker, het heeft misschien gewoon even tijd nodig 馃グ

10 maanden geleden

Hier al een tijdje geleden gestopt met kunstvoeding, mn zoontje wordt bijna 1 jaar. Zelf gaf hij wel aan dat hij er geen behoefte meer aan had. In de avond krijgt hij wel een flesje bambix

10 maanden geleden

Zoontje wordt eind mei 1 en ik ga nog even gewoon verder met de flesjes. 1ntje in de ochtend. 1ntje voor het slapen gaan. Stilaan zal die eerste fles wegvallen en vervangen worden door een beetje melk uit een beker. Maar die laatste fles ga ik toch nog een hele tijd aanbieden. Ik zie de noodzaak niet om er ineens mee te stoppen.

10 maanden geleden

Hier kreeg zelfs de oudste (bijna 3) tot voorkort voor de nacht nog een flesje koemelk. Vond ze heerlijk en hoorde bij het avondritueel. Lekker zo gelaten. Sinds kort wilde ze zelf niet meer. Helemaal prima. Ga het bij de kleintjes net zo doen. Eerst de andere 2 flessen eraf en dan kijken wanneer de avondfles eraf gaat, maar vind die niet zo erg. Probeer nu smiddags wat koemelk te geven om te wennen. Savond krijgen ze nog afgekolfde melk. Sochtend kunstvoeding. 1 van de 2 heeft echt minder behoefte aan de fles terwijl de ander nog erg graag wil. Ik kijk voor nu gewoon hoe het gaat.