9 Reacties

één jaar geleden

Ik ben altijd blij geweest met de spullen van Jollein! Wiegdeken weet ik niet, maar de andere spullen vind ik goed en zijn nog goed genoeg voor ronde 2 😁

één jaar geleden

Ik ben heel tevreden 👍 over Jollein maar ook over Meyco

één jaar geleden

Erg tevreden over jollein. Heb echt alles van dat merk🤭

één jaar geleden

Ik heb bij de eerste ook wat hydrofiele bamboe doeken gekocht van jollein. Daar is wel echt weinig van over omdat ze heel erg gekrompen zijn. Die zou ik dus niet meer kopen. Wellicht blijft de niet bamboe versie beter

één jaar geleden

Ik heb volgens mij een Wikkeldeken van Jollein, die is nog prima zelfs na het wassen terwijl dat niet kan 🤣 Hydrofielen zijn dramatisch, die zou ik niet aanschaffen

één jaar geleden

Misschien kan je op vinted leuke koeka dingetjes krijgen 😊

één jaar geleden

Hydrofieldoeken overslaan, die zijn vreselijk. De witte lakentjes die ik had vond ik ook erg slecht (trokken helemaal scheef en kreukelden vreselijk), maar misschien dat dit bij de duurdere varianten met print enz beter is. Verder tevreden van de rest van hun producten (dekens, wikkeldoeken, etc)

één jaar geleden

Ik heb wiegdeken Bliss. Echt goede kwaliteit en zo lekker zacht. Als ik te weinig dekens blijk te hebben, is dat degene waarvan ik nog een extra exemplaar koop 😊

één jaar geleden

De dekens en voetenzakken zijn heel erg fijn en blijven mooi. De hydrofiel doeken zou ik niet opnieuw kopen, die worden lelijk en trekken scheef etc