4 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb altijd onthouden 2 a 3 uur. In mijn ervaring is het voor de bestuurder en bijrijders tegen die tijd meestal ook wel tijd voor een plas-/tank-/laad-/koffiepauze dus wij vonden dat ook wel chill. Maar als onze dochter dan net slaapt willen we op zich ook nog wel even doorrijden. Het gaat niet compleet mis ofzo als je kindje wat langer erin zit

5 maanden geleden

Die maximale tijd was vooral voor new born en kleine baby’s, meen ik. Toen onze dochter 11 maanden oud hebben we geen rekening meer ermee gehouden (uiteraard wel gepauzeerd om zoveel tijd (max 4-4,5uur maar vanwege BV dus ging haar dan eruit halen en voeden, ook al sliep zij, ‘s nachts gereden overigens).

5 maanden geleden

Voor jezelf is het ook het fijnste om om de twee uur ongeveer een pauze te houden. Even benen strekken of naar de wc. Als hij slaapt kan je natuurlijk besluiten om langer door te rijden maar verder zou ik dat wel aanhouden. Onze dochter deed het supergoed met 3 en met 6 maanden maar nu met 13 maanden gaan we het niet meer doen, ze vindt een uur al te lang 😂

5 maanden geleden

In de autostoel zit geen maximale tijd. Dat is bij baby's in de maxicosi. Maar vaak stop je toch na 3-4uurtnes even.