6 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk niet dat de airline iemand een gratis upgrade gaat geven omdat jullie zijn stoel willen 😁 Je zou bij de check-in balie morgen kunnnen vragen of er nog een rij van drie vrij is waar ze jullie heen kunnen verplaatsen. Dat hebben wij laatst kunnen doen, en ons kind kon toen in de maxi cosi tussen ons in. Maar dat was echt geluk hebben en een welwillende medewerker treffen! Als je er echt zeker van wilt zijn dat je een stoel hebt morgen, dan zou je er een moeten bijboeken..

8 maanden geleden

Reactie op LC2023

Ik denk niet dat de airline iemand een gratis upgrade gaat geven omdat jull ...
Alle plekken met 3 zijn al weg… veel losse plekken en een paar met 2. Adults only gedeelte is bijna leeg. Even afwachten of diegene alleen reist, anders kan ik altijd voorstellen of hij/zij ergens anders wilt zitten. Gaat geen feest worden bij ons op het rijtje 🤣

8 maanden geleden

Reactie op Emmmmaaaa123

Alle plekken met 3 zijn al weg… veel losse plekken en een paar met 2. Adult ...
Trouwens, wij hebben bij de balie wel een keer kunnen regelen dat ze de persoon naast ons naar een andere rij verplaatsten.. je kunt het altijd proberen! En anders.. heel veel succes! 😉🤞

8 maanden geleden

De airline gaat die ander echt niet upgraden en houdt er rekening mee dat die ander niet wil verplaatsen. Soms betalen mensen om hun stoel te kiezen dus wie weet heeft diegene dat gedaan.. ws zitten er genoeg andere kleine kids op de vlucht naar Curaçao dus jullie zijn niet de enige en ws sowieso geen heel stille vlucht ;)

8 maanden geleden

Je geeft aan dat je het eea wil regelen, vanwege de persoon naast jullie. Ik denk dat degene die (eventueel) naast jullie zit, het prima voor zichzelf kan regelen/opnemen en eventueel de vraag zelf kan stellen aan de stewardess. Doet die dat niet; dan mag je aannemen dat die persoon er geen probleem mee heeft.

8 maanden geleden

Gewoon eigen stoel boeken voor je kleine kan tegen kossten