19 Reacties

3 jaar geleden

Theelepel honing

3 jaar geleden

Niet meer in de avond eten en dan Antagel + rennie werkt hier nog het beste. Word soms ook helemaal verkrampt ervan wakker 😫

3 jaar geleden

Ik slik nu omeprazol, antagel helpt ook wel goed maar vrij tijdelijk. Rennies doen zo goed als niets meer dus die laat ik maar liggen.

3 jaar geleden

Ik gebruik momenteel in overleg met de arts 2x esomeprazol 20mg. Nog blijf ik last houden. Wat bij mij helpt is vaker eten in kleine porties en veel water drinken. Geen vette Hap. Niks gekruid te pittig slaat heel erg toe op mijn maag waar ik althans heel veel van houd..

3 jaar geleden

Vla? Of yoghurt/kwark?

3 jaar geleden

Vanille vla dit helpt bij mij tegen maagzuur

3 jaar geleden

Kleinere porties eten en bij elke maaltijd een gembercapsule. Verdween als sneeuw voor de zon ☀️

3 jaar geleden

Ik neem voor het slapen een eetlepel havervlokken. Neutraliseert, maar neemt het niet helemaal weg. Misschien kan het een toevoeging zijn bij wat je al probeert?

3 jaar geleden

Vaker kleine porties eten.. en ik neem in de avond een klein/half glaasje coca cola 😅 .. niet op je rug, maar op je linkerzij slapen.. (verse) Gemberthee..

3 jaar geleden

Warme melk met honing is mijn lifesaver savonds

3 jaar geleden

Dankjewel voor jullie tips! Ik ga eens het e.e.a. proberen. Het is wat met die kwaaltjes af en toe🥲

3 jaar geleden

Ik gebruik de maagzuurremmers van kruidvat eigen merk als het echt heel heftig is. Anders helpt niks anders😂

3 jaar geleden

Gaviscon werkt bij mij echt top!

3 jaar geleden

Amandelen!!

3 jaar geleden

Rennies

3 jaar geleden

Vanille vla, 3 happen is voldoende (hoewel ik de dubbelvla met chocola eet en het dus niet bij 3 happen blijft) werkt hier in ieder geval elke keer!

3 jaar geleden

Bij mij helpt melk

3 jaar geleden

Beetje stomme vraag misschien, maar hoe merken jullie dat je last hebt van brandend maagzuur? Ik heb last van m’n keel, alsof er hele koude lucht door mn slokdarm stroomt. Beetje alsof je een fisherman’s friend eet en dan heel diep inademt (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen haha). Herkennen jullie dit?

3 jaar geleden

GAVISCON!