333 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Sterrenmama2021
Hebben ze bij jullie iets gezegd dat de baby te licht is? Bij ons wel en mo ...
Nee, ze volgt haar eigen lijn en dat is prima zei de arts. Zit ook nog wel ‘binnen de lijntjes’ maar ergens helemaal onderin. Maar ze drinkt goed (borstvoeding) en is verder vrolijk, dus geen zorgen over.
één jaar geleden
Reactie op Jolien244
13 weken, 59,5 cm en 4700 gram
Hier juist in verhouding tot de lengte een ...
Ik ook dochter vorige week cb geweest toen:
12 weken, 59cm, 4725 gram.
Wij moeten ook terug komen.
één jaar geleden
Zoontje van 14 weken is 64cm en weegt 6.240. Op 9 weken was hij 59,5 cm en woog 5.600. Dus ja, ik vind jouw kindje zeker ook meevallen hoor. En ik heb helemaal nooit opmerkingen gehad over dat hij groot zou zijn eigenlijk 🤔
één jaar geleden
Mijn kindje was met 8 weken 59,8 cm en 5720 gram. Bij de geboorte was hij 4230 gram en iets van 53 cm
één jaar geleden
Reactie op Jolien244
Dat is wel gek, wij pas gewoon bij 5 maanden. Met welke termijn en gewicht ...
Ow raar, hier wilde ze kijken of ze wel genoeg blijft groeien, en 2 maanden later vonden ze dan te weinig.
Ze is geboren met 39+2 (ingeleid ivm vermoeden laag gewicht) en woog 2765 gram.
één jaar geleden
Reactie op Zwanger2019
Ow raar, hier wilde ze kijken of ze wel genoeg blijft groeien, en 2 maanden ...
Zal wel verschillen per arts/ cb dan, ik maak me weinig zorgen zolang ze vrolijk is en goed drinkt. Vooral omdat ik als baby/kind ook altijd op of onder de onderste lijn zat, dus ik denk gewoon aanleg.
Maar misschien ga ik bij 4 maand nog wel even naar een weeguurtje om zelf te weten of ze nog groeit :)
één jaar geleden
Reactie op Zwanger2019
Ik ook dochter vorige week cb geweest toen:
12 weken, 59cm, 4725 gram.
Wij ...
Alsof ik m’n eigen getallen lees, maakt me super onzeker dat we terug moeten komen… ben benieuwd naar de volgende meting