Hoi,
Ik denk erover na om een leertoren aan te schaffen voor onze dochter (12mnd), ze vindt het geweldig om mee te kijken alleen wordt de draagzak nu gevaarlijk met koken en grijpende handjes.
Heeft iemand hier ervaring met zo’n toren? Ben op zoek naar voor- en nadelen en tips voor bepaalde merken.
Ben soms nogal impulsief qua aankopen dus dacht laat ik me eerst even goed oriënteren 🤓
Wij hebben er eentje en hij vind het geweldig! Tijdens koken wilde die niet spelen met papa of Mama en alleen maar koken. Dit is echt een uitkomst! Ik zeg doen!
We hebben een gemaakt via de ikeahack. Lekker goedkoop en zo in elkaar gezet. Bevalt heel goed voor de peuter (gebruikt hem sonds ca 1,5 jaar). De dreumes heb ik er tot nu toe nog niet ingezet, want die is nog te onbetrouwbaar vind ik.
Wij hebben er een aangeschaft toen voor mijn zoontje en hij word hier regelmatig gebruikt. Het enige nadeel is dat als je geen opberg ruimte hebt hij wel in de weg kan staan
We hebben een gemaakt via de ikeahack. Lekker goedkoop en zo in elkaar geze ...
Dit hebben wij ook. Onze dreumes van bijna 1 staat er al vanaf 8 maanden in. Het inklim gat dan dicht gemaakt een broekriem zodat hij er niet uit kon kieperen.
Dit hebben wij ook. Onze dreumes van bijna 1 staat er al vanaf 8 maanden in ...
Ah ja, goede tip. Ik heb alleen zo'n type dat zich door een kier wurmt en overal op klautert om bij zijn doel te komen, dus ik ben bang dat hij zich per ongeluk naar beneden werpt als ik net met een hete pan in de hand sta 🙈.