11 Reacties
VRIEND
5 maanden geleden
Hoihoi, onze oudste liep los op 1 januari. Daarna pas weer half januari op onze vakantie in Zweden, de hele vakantie. Thuis liep hij weer niet. Pas eind februari liep hij weer los.
VRIEND
5 maanden geleden
Reactie op Xaya
Bizar dat daar dan zolang tussen zit😅
Ja heel bizar! Geen idee, denk dat hij niet durfde.
5 maanden geleden
Reactie op Xaya
Dus na dat weekje ook echt weer overgegaan tot kruipen en geen losse stapje ...
Jup. Na een tijdje ging ze wel als ik haar neerzette weer wat meters maken maar dat duurde ook wel even.
Het is meer dat ze die activiteit hebben afgevinkt in hun hoofd "oke check dit kan ik nu, nu ga ik iets anders oefenen" en dan ineens hebben ze door dat het makkelijker is als ze toch dat lopen gaan doen en dan lopen ze zo weg, haha. Niet druk om maken hoor, het komt echt wel, ze zijn nog hartstikke jong! Nog alle tijd om te lopen 🥰
5 maanden geleden
Ja ik herken dit wel na de eerste stappen!
En ook daarna ging het paar weken wisselend, de ene dag zei ik dat ze amper liep. Een andere dag heb ik haar echt enorm uitgedaagd, toegejuicht en weet ik het wat allemaal. En daarna is ze nooit meer gestopt met lopen, denk dat ze toen ontdekte dat het echt leuk is.
Eerste stappen waren net voor de 11 maanden, week na haar 1e verjaardag liep ze alleen nog maar.
5 maanden geleden
Reactie op Xaya
Denk dat hier ook wel 'gemist' wordt dat het echt leuk is. Uit nieuwsgierig ...
Ik heb haar echt tussen ons in laten lopen, of vanaf de bank naar mij. En enorm hard geklapt en gejuicht, dat vind ze leuk 😂
Opeens ging ze echt naar iets toe lopen, dan had ze een doel; ook al leuker.
5 maanden geleden
Hier begon me zoontje met 6,5 maand overal langs te lopen. Losstaan pas tegen 9 maanden en af en toe een stapje los met 11 maanden ongeveer. Nu 13 maanden en kan nu echt vanaf vandaag zeggen dat die echt los loopt. Hij heeft er ook echt plezier in en wilt meer en meer. De knop in zijn hoofdje is zeg maar om. Maar hij deed wel al een paar weken max dat die een meter los liep. Niet stabiel maar wel proberen. En nu loopt die paar meter door de kamer. Wel nog schattig wankel hahaha