7 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Tugba 🥰
Is het voornamelijk plat neerleggen? En zit ze aan haar oren? Ik zou toch e ...
Oortjes zijn goed gelukkig! Ze heeft hoortoestellen dus oren houden we goed in de gaten. Ze heeft wel prutoogjes nu maar verder geen snot/slijm of verstopte holtes en ook geen koorts🤷🏼♀️
8 maanden geleden
Jup hier nog 1 hoor! Het was een weekje echt dra-ma-tisch en nu gaat het 2 dagen ineens supergoed (nog maar 1 of 2 keer per dag), hopelijk blijft dat ook zo.
Denk dat het verlatingsangst is. Wanneer het heftige zoals dit er vanaf is durf ik niet te zeggen, maar ooit gaat het over 😅
8 maanden geleden
Wij hebben hetzelfde!
Ik dacht dat het eerst te maken had dat hij een oorontsteking had gehad.
Nu geen oorontsteking meer (na controle huisarts) en hij wilt alleen maar bij ons op schoot.
Elke 30 min is ie huilend wakker.
Nu las ik dat het verlatingsangst is. En overdag heeft ie dan weer last van slaapregressie lijkt wel omdat hij allemaal dingen aan het ontdekken is. Is alle kanten op aan het tijgeren.
Vind het ook leuk om boos terug antwoord te geven als we ergens nee op zeggen. Snel prikkelbaar mag niks van hem pakken zonder zijn goedkeuring en vind het leuk om aan haren te trekken te bijten en te knijpen. Ook schopt hij als hij op de grond is met beide benen keihard op de grond. Schud overdag zn hoofd een nee beweging.
Lijkt te dansen *lees wiebelen* op muziek/ritmische klanken.
Er lijkt veel te gebeuren in zn hoofd en lichaam laatste tijd. Sommige leuk om te zien sommige vraag ik mij af wanneer het voorbij is 😅
8 maanden geleden
Die onrustige nachten zijn wel herkenbaar! Nu gaat het slapen hier altijd slecht, maar nu sinds een week slaapt hij helemaal niet meer in zn bed, en ook als hij bij ons slaapt is hij snel wakker en veel aan het bewegen.
Nu is hij ook erg verkouden, en vaak oververmoeid/ overprikkeld omdat hij 2 oudere zussen heb en ik dus niet overdag urenlang hem kan helpen met slapen.
Ik ben zo moe en zo toe aan wat meer vrije tijd,, het is pittig!
Let me know als het iemand gelukt is om baby weer in eigen bed te laten slapen 😅😅