12 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar bij jongetjes. Heb nu een dochter en nergens last van. Ik zou verschillende merken uitproberen en als de maattabel zegt dat je zoon nog 2 a 3 kg in die maat zou passen dan al door naar een grotere maat. Bij mijn zoontje waren de luiers van de lidl heel goed. Hij was ook een forse baby
2 jaar geleden
Luier broekjes helpen hier super goed! Onze zoon was ook altijd boven zijn luier nat. Broekjes sluiten veel beter aan en geen last meer :)
2 jaar geleden
Mijn meisje heeft ook stevige beentjes en bij ons zittten de AH zacht en droog het beste, deze ruiken ook niet snel naar plas dus een fijn voordeel vond ik zelf! Voor mij geen andere luiers meer en heb ze bijna allemaal getest. Mijn meisje is nu 8,8 kilo 71 cm en draagt maat 4+
2 jaar geleden
Inderdaad de AH zacht en droog of die van de Etos (zelfde model maar ander printje als AH) of Pampers Harmonie. Ik vind die luiers wat hoger waardoor er meer been ruimte is vergeleken met Pampers Premium Protection.
Ik gebruik zelf Pampers alleen voor de nacht maar vind de Premium Protection veel kleiner vallen dan de Harmonie en ook echt niet fijn zitten bij mijn zoon.
Verder zit ik ook altijd al sneller in een volgende maat dan de verpakking aangeeft in gewicht. Hier nu 9,5 kg maar zit al in maat 4 Etos/AH en maak nog de laatste maat 4 Pampers op en daarna ook 4+.
2 jaar geleden
Kruidvat luiers vallen klein, nemen voor mijn dochter ook niet genoeg op vaak, en heeft al maat 4 daarvan. Zij heeft ook lekkere spekbeentje. De luiers van Etos vallen groter en nemen meer op en ik zou idd sowieso een maat groter proberen. Als ze wel naar het gewicht kijkt, zit je bij de Etos luiers ook al eerder een maat, of tussenmaat, groter.