16 Reacties

2 maanden geleden

Etos puur en zacht of Kruidvat pure en soft!

2 maanden geleden

Wij zijn heel tevreden over de kruidvat luiers.

2 maanden geleden

Reactie op Sanne40

Wij zijn heel tevreden over de kruidvat luiers.
Hier ook. Alhoewel ik wel even moet wennen aan die nieuwe zijranden..

2 maanden geleden

Kruitvat

2 maanden geleden

Kruidvat, bestel ze altijd als ze in de aanbieding zijn. Heb je een keer pak over omdat je maar een andere maat gaat kun je t ruilen.

2 maanden geleden

Oh top! Ik wist niet dat Kruidvat zulke goede had! En je kan er niks doorheen ruiken? En ze lekken ook niet??

2 maanden geleden

Wij vinden de kruidvat luiers echt het allerfijnst! Voor de nacht gebruiken we pampers baby dry broekjes ivm niet verschonen ‘s nachts. Wij zweren bij kruidvat verder

2 maanden geleden

Reactie op fietje27

Wij vinden de kruidvat luiers echt het allerfijnst! Voor de nacht gebruiken ...
De normale of de pure versie?

2 maanden geleden

AH, DM (als je in de buurt woont) en picnic luiers zijn ook prima

2 maanden geleden

Ik vind de nieuwe Kruidvat luiers echt waardeloos. Mis echt de oude 😭

2 maanden geleden

Ah eigen merk, beregoede luiers. Ik zweer erbij! Juist bij kruidvat lekkage en luieruitslag. Zeker met de nieuwe.

2 maanden geleden

Wij kopen ze altijd in Duitsland. Via de DM app krijg je ook nog korting of wachten totdat ze bijv stapelkorting hebben van de Kruidvat. Dan koop ik gewoon heel veel 🙈

2 maanden geleden

Wij gebruiken etos

één maand geleden

Wij hebben altijd gebruik gemaakt van de Kruidvat luiers, de normale. We hebben er echt nooit problemen mee gehad. Daarnaast vind ik de etos luiers ook erg fijn.

één maand geleden

Etos Woezel en Pip;

één maand geleden

Reactie op Ietjepietje

Ah eigen merk, beregoede luiers. Ik zweer erbij! Juist bij kruidvat lekkage ...
Bij ons kwamen daar een soort doorzichtige "korreltjes" uit. Direct weggegooid. Misschien pech met een verkeerde batch 🤷‍♀️ Gebruiken nu Etos en heel tevreden over. Vind ze erg zacht en minder plastic achtig aanvoelen.