10 Reacties
7 maanden geleden
Heb je ei al uitgesloten? Zoja kan je bananen pannekoeken maken deze kan je ook makkelijk invriezen en in een broodrooster op warmen. (Scheelt baktijd) je kan natuurlijk een groente omelet maken. Zover gaat mijn creativiteit zonder brood. 馃槄
Weet je zeker dat het voeding gerelateerd is? Laatste paar weken is het weer warmer binnen, wij hadden meer last van eczeem door te warme kleding in bed.
7 maanden geleden
Ongevraagd advies: als je een diagnose glutenintolerantie wilt moet je minimaal 6 weken gewoon gluten eten om het aan te kunnen tonen. Dus als je nu stopt met gluten en merkt dat het beter gaat, voelt het daarna heel lullig om weer gewoon met gluten te beginnen. Ik zou dus gewoon even doorgaan met gluten en via de huisarts een bloedtest aanvragen.
7 maanden geleden
Hier ook ongevraagd advies haha, toen wij bij de allergie-poli liepen kregen we het advies om alles te blijven geven omdat allergie-gevoelige kindjes soms wat gevoelig op eten kunnen reageren maar hun systeem daaroverheen kan komen door continue blootstelling. Blijven geven dus en via het ziekenhuis een test doen. En idd, waar ze eerst reageerde op bijvoorbeeld hazelnoot is dat nu voorbij! Eczeem was hier afgelopen maand ook meer maar sinds ik haar een grotere maat romper aandoe en geen dikke pyjama meer is het weg aan het trekken.