15 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik nu gewoon m’n libresse maandverband.

3 jaar geleden

Ik gebruik gewoon albert heijn eigen merk maandverband. Ook 3 weken geleden bevallen en draag het nu al ongeveer 2 weekjes. Normaal gesproken draag ik always maar vind dat in dit geval wat te geparfumeerd etc 😅

3 jaar geleden

Ik heb always cotton nu.

3 jaar geleden

De kraamzorg raadde mij het goedkoopste maandverband aan van de Kruidvat (plakt niet, niet geparfumeerd etc!) Deze heb je in verschillende diktes, ligt onderin de schappen.

3 jaar geleden

Kraamverband van Etos eigenmerk, ligt naast de kotex van Etos is vrij dun vergeleken met kotex en ook zonder vleugels

3 jaar geleden

Ik gebruik de verbandjes van Yoni is van katoen 🤩

3 jaar geleden

100% katoen maandverband van Kruidvat, want die is bijna net zo dus als een inlegkruisje namelijk. Hier Nu inmiddels alleen nog een inlegkruisje.

3 jaar geleden

Ik gebruikte libresse sensitive, daarna inlegkruisjes

3 jaar geleden

Ik heb menstruatie ondergoed. Als dat allemaal in de was zit gebruik ik maandverband van yoni 🤗 maar liever niet want ik vind maandverband altijd zo stinken haha

3 jaar geleden

Ik gebruikte deze maandverbanden, erg tevreden van., nu katoenen wasbare inlegkruisjes, ben 2w en 1 dag geleden bevallen.

3 jaar geleden

Hier ook Yoni 🙂

3 jaar geleden

Ik heb Sanatura maandverband, dat kon ik bestellen bij de boodschappen haha. Is ook 100% katoen, broeit zoveel minder dan gewoon maandverband.

3 jaar geleden

Ik heb wasbaar kraamverband van dalalou gebruikt. Broeit niet zo, ik vond het ideaal

3 jaar geleden

Kruidvat heeft ook 100% katoenen en die zijn ook wat dunner.

3 jaar geleden

Ik heb sanatura 100% katoen gebruikt. Gebruik nu de 100% katoen inlegkruisjes van always