13 Reacties

één jaar geleden

Deze

één jaar geleden

Het is of een gordel om, Of in een iso fix. ( iso fix is dan de gordel )

één jaar geleden

Nee hoor, wij hebben ook nog de 'oude' maxi cosi met gordel. Met Isofix is meer voor het gemak.

één jaar geleden

Is niet verplicht, maar heel makkelijk omdat je de maxicosi er inderdaad gewoon opklikt, je hebt ook draaibare versies, vond ik ideaal met een slechte rug. Let wel op dat je maxicosi er dan wel op kan

één jaar geleden

Nee zeker niet verplicht, vooral een stuk makkelijker. Wij hebben dezelfde maxicosi en ging bij de vorige ideaal op de isofix

één jaar geleden

Ik begreep dat je voor zn onderstuk hendels/haken moet hebben in de auto waar je het aan vast klikt waardoor het niet gaat schuiven. Ik heb dat in mijn auto van 2007 niet zitten :p

één jaar geleden

Zo als iedereen al zegt is dit niet verplicht. Wij hebben dat ook niet, in het begin is het even leren hoe doe je de gordel om. Maar uiteindelijk gaat het in en uit de auto halen ook goed en snel zonder Isofix

één jaar geleden

Reactie op AnoukbabyVink

Ik begreep dat je voor zn onderstuk hendels/haken moet hebben in de auto wa ...
Vanaf 2006 is Isofix aansluiting toch standaard in elke auto?

één jaar geleden

Niet verplicht idd, wel gemakkelijker. Bij de eerste hadden we zo’n isofix in mijn auto en man deed de maxi Cosi in de gordel (twee kopen vond ik dikke onzin, en man rijd een grote auto dus kon gemakkelijk in de gordel). Bij deze baby moet de baby in mijn auto voorin. Daar zit geen isofix dus wordt mijn auto met gordel. Maar voorin, dus kom je gemakkelijk bij. En omdat we nu veel meer met de auto van man zullen gaan rijden, doen we daar de isofix.

één jaar geleden

Het is absoluut niet verplicht. Wel ben ik echt verliefd op mijn Isofix systeem. Het is handig en praktisch want je hebt geen gedoe met de gordel. Het is erop klikken en wegrijden. Plus je kunt hem nooit foutief monteren met dit systeem. Hier heb ik nu 2 van deze systemen alleen helaas eergisteren achter gekomen dat het 2de systeem niet past in onze auto. Hebben 2de hands overgekocht. Dus nu moet er een nieuwe stoel komen met Isofix.

één jaar geleden

Bedankt allemaal!☺️☺️

één jaar geleden

Reactie op Wajomanza

Vanaf 2006 is Isofix aansluiting toch standaard in elke auto?
Dat zou ik niet durven zeggen. Ik ga straks nog maar een keertje kijken of ik ze echt niet heb 😅

één jaar geleden

Reactie op Wajomanza

Vanaf 2006 is Isofix aansluiting toch standaard in elke auto?
Nee, vanaf 2011 !