Hé allemaal,
Kan iemand een universeel meerijdplankje aanbevelen waarbij je niet je schenen er steeds tegenaan stoot of er tegenaan loopt? Wij hebben er nu al 2 retour gedaan want daarachter lopen was geen doen.
Alvast bedankt!!
Ik heb die van Bugaboo, die loopt een beetje schuin af wat t niet onhandig maakt om er achter te lopen en je kunt hem omhoog klikken voor als je het plankje even niet nodig hebt. Misschien kun je daarop letten bij een universele..
Wij vonden die van kidsit fijn, kun je ook omhoog doen als je hem niet gebruikt. Verder liepen wij ook vaak wel een beetje scheef achter de wagen. Heb je snel denk ik.
Bij onze nieuwe kinderwagen past die helaas niet.
Hier geen universele maar heb die van de Joolz. En die is vrij kort maar daardoor kan je nog wel prima lopen. Ook al ga ik er toch vaak meer naast lopen. :-)
Haha en mijn zoontje van nog geen 2 gaat er ook wel eens op zitten met voeten in boodschappen mand 😂
Hier geen universele maar heb die van de Joolz. En die is vrij kort maar da ...
Wij hebben zelf een uppa baby kinderwagen, daar hebben ze ook een plankje van maar die lijkt ook best lang.. ik vind aan de zijkant lopen niet zo fijn, maar misschien moet ik er toch gewoon even aan wennen