20 Reacties

25 dagen geleden

Up

25 dagen geleden

Up

25 dagen geleden

Up

25 dagen geleden

Nee dit is een fabeltje. Het word vanzelf dikker komt goed!

25 dagen geleden

Ik heb haar kaal geschoren omdat ik hetzelfde had! Voller en dikker haar teruggekomen!!!

25 dagen geleden

Ik zou het gewoon afwachten, het komt echt vanzelf wel goed hoor. Nog genoeg baby's die helemaal geen haar hebben, niets mis mee 🤷🏻‍♀️

25 dagen geleden

Reactie op Naoualll

Ik heb haar kaal geschoren omdat ik hetzelfde had! Voller en dikker haar te ...
Duurde het lang voordat het weer terug groeide? En met hoeveel maandjes deed je dat

25 dagen geleden

Reactie op -Elvira

Ik zou het gewoon afwachten, het komt echt vanzelf wel goed hoor. Nog genoe ...
Ja ik dacht dus ook dat t dus tijd nodig heeft maarja daarna ga je twijfelen omdat zoveel mensen dit zeggen😩

25 dagen geleden

Nee dat is echt een fabeltje. Lekker zo laten groeien, komt vanzelf goed.

24 dagen geleden

Haar groeit uit de wortels. Daar gebeurt niets mee wanneer je het afscheert. Mensen denken dat er voller haar terug komt omdat het direct op 1 lengte terug groeit en omdat het kindje sowieso meer haargroei krijgt

24 dagen geleden

Reactie op Tralalalalala

Ja ik dacht dus ook dat t dus tijd nodig heeft maarja daarna ga je twijfele ...
Nee joh niets van aantrekken! Ik vind overigens helemaal niet dat ze weinig haar heeft hoor. Geloof me, het komt écht goed. Sommige stukken van het haar groeien in het begin gewoon wat sneller (beginnen eerder met groeien) maar voller haar krijg je echt niet van afscheren 😊

24 dagen geleden

In verschillende landen scheren ze de babys wel, maar in het ene land omdat ze dan mooi vol haar zouden krijgen, en in het andere land omdat ze dan mooi sluik glad haar zouden krijgen. Ik denk dus dat het niks uitmaakt haha!

23 dagen geleden

Zowel ik als mijn partner hebben een hele dikke bos met haar. Onze man heeft nog haast geen haar. Ik ben kaal geboren en kan mijn haar niet langer dan mijn schouders laten groeien omdat het me dan veel te zwaar word en hoofdpijn krijg. Ik zou gewoon afwachten...

23 dagen geleden

Reactie op Tralalalalala

Duurde het lang voordat het weer terug groeide? En met hoeveel maandjes dee ...
Met 5 maandjes neee ze is nu 11 maandjes en heb een bos haar

23 dagen geleden

Ik vind het een mooie bos hoor. Hier hebben we dit. Ze wordt ook bijna 1

23 dagen geleden

Komt vanzelf hoor! Scheren of niet maakt niet echt uit. Mijn nichtje heeft nu pas de hoeveelheid haar om 2 kleine knotjes te maken en ze wordt in september 3.

23 dagen geleden

Reactie op Annopi

Ik vind het een mooie bos hoor. Hier hebben we dit. Ze wordt ook bijna 1
Bij onze kleine is het ook zo. Dun en blond. Haha, je ziet het nauwelijks. Maar wat Tecmat zegt, met scheren gebeurt er niks met de haarwortels, en daar groeit het haar. Is vaak toeval en perceptie dat het dikker terug groeit.

19 dagen geleden

Als je het scheert duurt het langer voordat er überhaupt weer wat haar zit en lijkt mij dat in diezelfde tijd het haar zelf dikker zou worden. Dus uiteindelijk even dik haar maar de een begint met niks en de ander begint met wat jullie nu hebben! Wij hebben veel haar maar zo licht en dun dat het lijkt alsof ze kaal is🤣

13 dagen geleden

Geen ervaring met scheren, maar wel met een baby (inmiddels dreumes) met weinig haar 🙈