Melk verkopen is in Nederland illegaal. Je kunt je melk wel doneren aan melk banken. Toch ben ik benieuwd of er moeders zijn die hun melk hebben verkocht. Aan bijvoorbeeld sporters of fetishjisten.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, je mag ze ook via een privébericht delen!
Er schijnen voor sporters/bodybuilders heel veel goede stoffen in te zitten, die niet in gewone koeienmelk zit. Schijnt in Amerika echt een ding te zijn. Maar in Nederland is het illegaal omdat "je de ingrediënten niet kan waarborgen"
Er schijnen voor sporters/bodybuilders heel veel goede stoffen in te zitten ...
Ik geloof dat ze in Japan ook moedermelkijs verkopen. Geen idee of dat er dan echt in zit of dat het meer een soort kippensoep is waar de kip net aan voorbij is gevlogen 😅
Ik had ergens gelezen dat moedermelk verkocht wordt voor €1 per 33cc, dus ongeveer €3 per 100cc.
Ik ken iemand die met twee keer per dag 10 minuten kolven al meer dan een liter kolft. Stel je voor hoeveel je dan zou kunnen verdienen 😱
https://www.menshealth.com/nl/voeding/eiwitten/a26995180/bodybuilders-kopen-moedermelk/#:~:text=Bovendien%20is%20moedermelk%20met%20een,de%20hygi%C3%ABne%20van%20de%20borstkolf.
Ik had ergens gelezen dat moedermelk verkocht wordt voor €1 per 33cc, dus o ...
En dan stiekem nog wat aanlengen met gewone melk en je verdient goud geld 🤣. Je zou er bijna een dikke overproductie voor gaan creëren 😂.
Ps wauw, dat is echt een bizar hoge kolfproductie!
Ik hoorde weleens iemand die voor een kinderpartijtje pannenkoeken moest bakken en geen melk had en toen maar d'r eigen had gebruikt...dat bedenk je toch niet? Toen ook wel besloten dat ik nooit meer bij d'r blijf eten.