5 Reacties

4 maanden geleden

Ochtend slaapje was alles behalve slapen. Huilde verder niet. Wel steeds staan, brabbelen etc. Zou natuurlijk ook van 2 naar 1 slaapje kunnen gaan

4 maanden geleden

Wij gaan toch nog een tijdje wachten met stoppen. We geven de tut wel enkel in bed of als troost. Volgende zomer maak ik er tijd voor. Bij de oudste ging het heel makkelijk toen hij ruim 3 jaar was. Ik vind het wel fijn dat ze er zo een troost in vinden.

4 maanden geleden

Hier krijgt hij de speen alleen nog in bed maar op de opvang gaat het goed zonder dus krijgt hij m niet meer mee. Slapen gaat hier momenteel echt verschrikkelijk dus ik begin nog even niet aan verder afbouwen, maar wil dat wel op tijd gaan doen. Ik had zelf tot ik 5 oid was nog een speen in bed en kan me nog goed herinneren dat ik dat niet meer mocht en hoe verschrikkelijk ik het vond 🙈

4 maanden geleden

Hier sliep ze er ook alleen maar mee. Hopelijk zijn we er straks snel vanaf. Scheelt later weer

4 maanden geleden

Met 10 maanden gewoon niet meer gegeven. De dag erna was hij het volgens mij alweer vergeten. Ik snap dat dit per kind kan verschillen maar ik denk dat zsm het beste is. Hoe ouder ze worden, hoe moeilijker me het lijkt.