18 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook en hebben gewoon haar kleren hieronder aan en nog een dun dekentje eroverheen. Mocht je de pacco inbakerdoek gaan gebruiken dan enkel rompertje eronderaan.

3 jaar geleden

Reactie op Jen N

Wij hebben deze ook en hebben gewoon haar kleren hieronder aan en nog een d ...
En dan met of zonder lakentje? Ik heb nu dan een langemouwen romper, legging broekje en sokken, laken en dun jolein dekentje

3 jaar geleden

Ik zit er aan te denken deze te bestellen. Hebben nu de puckababy mini maar daar ligt ze nog best los in vind ik. Is dit een aanrader?

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ik zit er aan te denken deze te bestellen. Hebben nu de puckababy mini maar ...
Ja vind deze wel fijn je kan zelf instellen hoe strak die moet

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ik zit er aan te denken deze te bestellen. Hebben nu de puckababy mini maar ...
De mini is vanaf 3 Maanden. Voor een kindje van 4 weken moet je de puckababy piep hebben ☺️ 0-3 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op Boymom2018

De mini is vanaf 3 Maanden. Voor een kindje van 4 weken moet je de puckabab ...
Ja sorry die bedoel ik ook. De piep 😅 is niet strak genoeg

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ja sorry die bedoel ik ook. De piep 😅 is niet strak genoeg
Oh haha… Ja ze hebben best nog wel wat bewegings ruimte in de piep. Vind t zelf wel fijne slaapzakjes

3 jaar geleden

Hier ligt die in de kleren die die aanheeft, en dan de meyco, en dan dun dekentje met laken.. alleen merk dat dit te warm is voor ons zoontje

3 jaar geleden

Onze dochter heeft hier haar normale kleding onder en dan nog wel een dekentje en lakentje in de nacht omdat ze beter slaapt met warmte. Het is geen dikke doek dus zou sowieso de normale kleding eronder laten. Tenzij het ineens echt heel warm is natuurlijk 😊

3 jaar geleden

Reactie op Boymom2018

Oh haha… Ja ze hebben best nog wel wat bewegings ruimte in de piep. Vind t ...
Ja ik vind ze ook zeker fijn. Mijn zoontje sliep er altijd heerlijk in en werd er rustig van. Maar merk nu aan m'n dochtertje dat zij hem toch te ruim vind, erg wild met haar armpjes

3 jaar geleden

Nou de meyco werkt toch niet voor ons heb nu een love to dream wat een verademing

3 jaar geleden

Ik heb de swaddle nu een paar dagen in gebruik (werkte super voor m'n dochtertje, beter dan de puckababy piep) maar hij is al helemaal uitgerekt waardoor de plak randen totaal niet meer overeen komen. Iemand die dit ook herkent?

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ik heb de swaddle nu een paar dagen in gebruik (werkte super voor m'n docht ...
Ja echt een rot ding. Heb nu de love to dream swaddle up lite (0.2 tog) en de normale van 1.0 tog echt top dingen kunnen ook aan blijven tijdens het verschonen snachts

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ja ik vind ze ook zeker fijn. Mijn zoontje sliep er altijd heerlijk in en w ...
Ik leg de armpjes in de band waar het lijfje eigenlijk alleen in moet, kun je miss nog eens proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Noukii

Ik leg de armpjes in de band waar het lijfje eigenlijk alleen in moet, kun ...
Ik heb nu de puckababy er weer bij gepakt (je blijft zoeken wat het beste werkt...😅) en precies wat jij zei de armpjes onder de band ipv er over heen. Ben benieuwd hoe de nacht gaat 😊

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels ook de love to dream besteld. Wat een miskoop is die meyco swaddle zeg 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Mini-20

Ik heb inmiddels ook de love to dream besteld. Wat een miskoop is die meyco ...
Jaa vreselijk he