6 Reacties
3 jaar geleden
Helemaal niet wat je vraagt maar misschien had je het jezelf niet gerealiseerd: een mobiel is voor een jonge baby eigenlijk een soort speelgoed, het is dus ook meer geschikt voor de box dan voor een slaapplek.
Maargoed doe ermee wat je wil hoor haha.
3 jaar geleden
Helemaal niet wat je vraagt maar misschien had je het jezelf niet gerealise ...
Ik gebruik ook een mobiel aan de ledikant. Is technisch gezien geen speelgoed maar een muziekje envoor mee in slaap te vallen. Je moet deze zelf verwijderen als je kindje de neiging heeft voor er aan te trekken.
In de box gebruik ik een speelmat met babygym deze is geschikter als speelgoed. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Kiajon
Ik gebruik ook een mobiel aan de ledikant. Is technisch gezien geen speelgo ...
Alles wat een baby interessant vind om te zien is in feite speelgoed op deze jonge leeftijd.
Maar het is uiteraard ieder voor zich.
Ik denk dat je inderdaad een soort draad zal moeten maken aan de klamboe.
3 jaar geleden
Geen tips rondom een mobiel aan de klamboe maar wel een andere mogelijkheid..
wij hebben bij onze eerste dochter dit wolkje van fisher price gekregen en aan de muur gehangen (deze kan je ook in het bedje hangen) hier zitten meerdere geluiden en lichtjes in , dit allemaal stimulerend om te gaan slapen!
Mijn dochter van 2 wilt hem nog elke dag aan voor het slapen gaan ☺️

3 jaar geleden
Reactie op Kiajon
Ik gebruik ook een mobiel aan de ledikant. Is technisch gezien geen speelgo ...
Ik heb het natuurlijk niet over het trekken aan een mobiel, dat hoort nooit te kunnen haha. Ik heb het over de prikkels van het kijken naar iets bewegends boven hun hoofd. Dat is meestal juist niet bevorderlijk voor de slaap (ondanks het muziekje) en is daardoor wel degelijk een soort sensorisch speelgoed. Hoewel het uiteraard voor sommige baby’s wel slaapverwekkend kan zijn (+ als je het wel wil doen boven het bedje dan doe je het lekker wel, who cares).
Maargoed ik stop erover haha want dit is niet wat TS vroeg. Wilde het alleen even gezegd hebben want stel ze gaat indd een gat in haar hemeltje maken dan is dat zonde als ze achteraf merkt dat het helemaal niet werkt zoals ze verwacht had 🤷🏻♀️